مقایسه معایب و محاسن انواع روش های کاشت ناخن

خدمات زیبایی فن باز
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت

روش کاشت پودری روشی است که در ۸۰ درصد موارد انجام می‌شود. همینطور روش کاشت ژله‌ای 15درصد و روش‌های کاشت‌ دیگر تنها 5 درصد مخاطب دارند. روش کاشت پودری، به نوعی روش کاشت مادر است و اکثرا با کاشت‌های دیگر ترکیب می‌شود و دوام بیشتری دارد. البته دوام هر روش کاشتی به نحوه و نوع اجرای آن نیز بستگی دارد. روش کاشت ژله‌ای ناخن روش کاشت زیبایی است که در مناطق شرجی دوام بیشتری دارد اما اگر مواد کاشت ناخن مطلوب و مناسب باشد در هر هوایی تا یک ماه دوام می‌آورد.

 کاشت ناخن قالبی برای چه کسانی مناسب نیست؟

کاشت ناخن قالبی به افرادی که ناخن های پراکنده و یک شکل ندارند اصلاً توصیه نمی شود. به دلیل قالبی بودن این نوع کاشت ناخن، باید تمام ناخن های دو دست به یک شکل باشند، در غیر این صورت کاشت ناخن به شکل مرتبی انجام نخواهد شد. به دلیل ضخیم بودن این نوع ناخن، کار از حالت طبیعی خود خارج می‌شود. کاشت ناخن قالبی را می توان روی انگشت های استاندارد کار کرد. نکته مهم این است که احتمال هوا گرفتن کاشت ناخن قالبی بیشتر است‌، ماندگاری کمتری دارد و در مقایسه با روش‌های دیگر کاشت ناخن، مواد بیشتر مصرف میشود.

معایب و محاسن کاشت ناخن ژله ای

در این روش کاشت، ناخن طبیعی هیچ آسیبی نمی‌بیند زیرا زمانیکه ناخن رشد می‌کند و فرد‌ احتیاج به ترمیم پیدا می‌کند به این معنی است که ناخن سالم است و رشدش متوقف نشده است. در بعضی مواقع کاشت ناخن ژله‌ای برای کسانی که عادت به جویدن ناخن دارند هم پیشنهاد می‌شود زیرا به دلیل بد مزگی مواد و کنده نشدن آن‌ها، این عادت از سرشان می افتد. چسب ناخن حساسیت‌زا نیست اما ممکن است برخی به مواد کاشت ناخن حساسیت داشته باشند که در این صورت پوست آن ها دچار اگزما شده و باید هر چه سریع تر ناخن‌های مصنوعی خود را بردارند.

ناخن میکس محکم، زیبا و نسبت به سایر روش‌های کاشت کمی گران‌تر است.

ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید