چگونه آرایش روزانه زیبا داشته باشیم؟

خدمات زیبایی فن باز
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت

میگویند زیبایی در سادگی است. با یک آرایش ساده و طبیعی میتوانید زیباتر از همیشه جلوه کنید. آرایش غلیظ و خط چشم گربه‌ای هرچند جذابیت های خود را دارند ولی برای همه موقعیت ها و استفاده روزمره مناسب نیستند. پس بهتر این است که یک آرایش ساده را یاد بگیرید که هم زیبایی طبیعی شما را بیشتر جلوه میدهد و هم در طولانی مدت از پوست شما مراقبت میکند.

آموزش مرحله به مرحله آرایش صورت ملایم در منزل

هر صبح پس از بیدار شدن از خواب وشستشوی صورت با آب سرد و خنک ،بگذارید آب بر روی پوست صورتتان به حالت طبیعی خشک شود که این می تواند در فاصله ای که پس از شستشوی صورت، شما مشغول آماده کردن صبحانه می شوید،انجام گیرد زیرا زمان زیادی نخواهد برد وهمین امر در ابتدای روز پوست صورت شما را از افتادگی و شل شدن حفظ کرده وشادابی و سر حالی خاصی به شما منتقل می کند.

 

آرایش صورت ملایم, مدل آرایش صورت ملایممدل آرایش صورت ملایم

 

اول از همه یک لایه نازک مرطوب کننده بزنید. مرطوب کننده ای با کیفیت استفاده کنید که با نوع پوست شما سازگاری داشته باشد. مرطوب کردن پوست کلید دست یافتن به آرایش طبیعی است و باعث میشود بعد از اعمال لوازم آرایشی پوست همچنان واقعی به نظر برسد.

 

زیر سازی پوست

در این مرحله باید زیر ساخت مناسبی برای میکاپ را بر روی پوست خود ایجاد کنید.

برای صاف کردن پوست صورت می توانید از یک کرم ضدآفتاب همرنگ پوست و یا یک درجه از رنگ پوست روشن تر استفاده کنید تا در صورت داشتن جوش ولکه بر روی پوستتان، آنها را بپوشاند. سپس به کمک کانتوری که دو تا سه درجه از پوستتان تیره تر است دو خط باریک زیر خط گونه ها و دو طرف بینی و بالای ابرو ها بکشید سپس با کمک انگشتان این خط های باریک را محو کنید. توجه کنید که بهتر است این کرم با رنگ روشن تر نیز ترکیب شود تا رنگی تیره تر و یا روشن تر از گردن تان ایجاد نشود.

 

رژگونه

رژگونه را درست روی برجستگی گونه بزنید تا صورت شما کمی رنگ پیدا کند. سپس آن را قدری محو کنید تا در یک نقطه متمرکز نباشد. برای جلوه طبیعی تر آرایش لازم است رژگونه ملایم و محو باشد.

 

هایلایتر

هایلایتر را به برجستگی های صورت بزنید: روی برجستگی گونه، روی بینی و بالای لب.

 

آرایش صورت ملایم, مدل آرایش صورت ملایمآرایش صورت ملایم

 

زدن سایه چشم

می توانید با کمک سایه چشم صورتی کمرنگ و برنز و یا هلویی و سایر رنگ های ملایم آرایش چشم های خود را لایت و طبیعی کنید. با کمک انگشت اشاره و یا قلم مو لایه ای از سایه را بر روی پشت چشم هایتان قرار دهید. استفاده از رنگ استخوانی و یا رنگ نقره ای سفید باعث می شود که پشت چشم ها بلند تر به نظر برسد.

 

ریمل مرغوبی انتخاب کنید و فقط یک لایه از آن را به مژه ها بزنید. میتوانید برای این که تک تک مژه ها به ریمل آغشته شوند، برس را به طور عمودی بگیرید و بچرخانید.

 

کشیدن خط چشم

برای انواع چشمها چه چشم ریز چه درشت وبا حالتهای مختلف ورنگهای متفاوت،استفاده از یک خط چشم مدادی سیاه وتنها یکبار کشیدن در داخل چشم، فرم وحالت چشم را نمایان ساخته وآن را از بی حالی در خواهد آورد که البته توجه داشته باشید فقط یک بار بکشید تا زیر چشمان شما سیاه نشود وتنها حالت ملایم وطبیعی به چشمها داده باشید.

 

آرایش ابرو ها

اگر ابرو های شما فرم و حالت مناسبی ندارد می توانید با کمک مداد ابرو و یا ریمل ابرو فرم ابرو های خود را مناسب و ایده آل کنید.

 

زدن رژ لب

در آرایش صورت ، توجه داشتن به هماهنگی رنگ رژلب با لباس منزل و یا با شال و روسری که برای بیرون رفتن از منزل می‌پوشید مهم‌ترین قسمت آرایش ملایم در مرتب بودن و تغییر شما در مدت زمان کوتاه است به طوری که تنها یک لایه رژ بدون خط لب و گاهی خط لب بدون رژ هم رنگ لباس منزل یا شال وروسری، بر روی لب‌ها بزنید و برای شیک‌تر بودن در آرایش ملایم خود، از رنگ‌های ملایم و یا برق لب در انواع رنگ‌ها استفاده کنید تا بیرون از منزل نیز راحت‌تر باشید.

ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید