مرکز تخصصی پاکسازی پوست در تهران

خدمات زیبایی فن باز
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت

چرا باید پاکسازی پوست انجام دهیم؟

اهمیت پاکسازی پوست برای بسیاری از افراد مشخص نیست. افراد زیادی برای جراحی زیبایی و انواع روش‌های جوانسازی پوست هزینه می‌کنند، اما به پاک سازی پوست توجهی ندارند. بسیاری از مشکلات پوست به تمیز نکردن درست پوست و باقی‌ماندن آلودگی‌ها و مواد آرایشی در پوست بر می‌گردد. ازاین‌رو پاکسازی صورت بسیار مهم بوده و پس از انجام آن می‌توانید تغییرات را در پوست مشاهده کنید. برخی از فواید پاکسازی عبارتند از:

  • بافت پوست را بهبود بخشیده و به پوست درخشندگی می‌دهد.
  • به رفع لکه‌ها، جوش‌های سرسیاه و سرسفید کمک می‌کند.
  • گردش خون را افزایش داده و باعث سلامت پوست می‌شود.
  • به هیدراته شدن و تغذیه پوست کمک می‌کند.
پاکسازی-پوست
پاکسازی به درخشندگی پوست و هیدراته شدن آن کمک می‌کند.

انواع پاکسازی پوست

پاکسازی یکی از روش‌های مراقبت از پوست بوده و با تکنیک‌های مختلفی انجام می‌شود. شما می‌توانید در خانه با استفاده از محصولات طبیعی پوست خود را پاکسازی کنید. انجام حرفه‌ای پاکسازی زیر نظر دکتر پوست و پس از بررسی نوع پوست، محصولات و تکنیک‌های آن مشخص می‌شود. در ادامه انواع روش پاکسازی پوست را توضیح داده و مراحل آن‌ها را ذکر می‌کنیم.

۱. فیشیال پوست (پاکسازی عمیق پوست در کلینیک)

یکی از بهترین روش‌ها برای تغذیه و مراقبت از پوست فیشیال پوست است که با نام facial یا فیشال صورت هم آن را می شناسیم. این کار معمولا در کلینیک و مطب‌ها و تحت نظارت دکتر پوست انجام می‌شود. در این روش پوست صورت به طور کامل تمیز شده و آلودگی‌ها و باکتری‌ها از بین می‌روند. در نهایت رطوبت به پوست بازگشته و گردش خون و مواد مغذی ضروری به کمک ماساژ افزایش می‌یابد. برای انجام فیشیال پوست متخصص مربوطه از شما می‌خواهد روی تخت دراز بکشید و مراحل فیشیال پوست را به ترتیب زیر انجام می‌دهد:

  • ماساژ: در اولین قدم متخصص مربوطه با ماساژ صورت و گردن کار خود را شروع می‌کند. برای ماساژ از روغن‌هایی مانند روغن آرام‌بخش اسطوخودوس استفاده می‌شود.

  • پاکسازی: در این مرحله دکتر پوست از محصولات ملایم برای تمیزکردن پوست استفاده می‌کند. این مرحله هم با ماساژ همراه است و حس آرامش ایجاد می‌کند.

  • لایه‌برداری: بعد از پاک شدن آرایش و پاکسازی نوبت لایه‌برداری می‌رسد. در برخی کلینیک‌ها از لایه بردار ملایم استفاده شده و برخی دیگر از اسکراب صورت استفاده می‌کنند. هدف از لایه‌برداری حذف سلول‌های مرده پوست و سایر ناخالصی‌ها است.

  • بخور صورت: این مرحله در برخی کلینیک‌ها انجام نمی‌شود. اما برخی دیگر پس از لایه‌برداری برای باز شدن منافذ پوست از بخار استفاده می‌کنند. متخصص دستگاه بخور را روشن کرده و به سمت صورت قرار می‌دهد. از شما می‌پرسد که آیا می‌توانید نفس بکشید یا اذیت می‌شوید؟ این مرحله ۱۰ تا ۱۵ دقیقه طول می‌کشد.

  • خروج ضایعات پوستی: پس از بخاردادن، متخصص پوست، ناخالصی‌های پوست در لایه بیرونی را با استفاده از قلم پاکسازی از بین می‌برد. در این مرحله آکنه خفیف، جوش‌های سرسیاه و سرسفید از پوست حذف می‌شوند.

  • مرحله آخر: این مرحله در کلینیک‌ها متفاوت است. برخی حوله سرد روی پوست گذاشته تا منافذ بسته شوند. در برخی کلینیک‌ها از لیزر ملایم استفاده می‌شود. برخی دیگر هم گزینه پیلینگ شیمیایی و ماسک صورت را ارائه می‌دهند.
ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید