مرکز تخصصی میکرونیدلینگ در مشهد

خدمات زیبایی فن باز
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت

آیا میکرونیدلینگ درد دارد؟

در این روش ابتدا پزشک از کمی مواد بی حسی بر روی پوست صورت شما استفاده خواهد کرد. بنابراین بیمار در طول انجام این عملیات درد خاصی مشاهده نخواهد کرد؛ بدون استفاده از ماده بی حسی در حد سوزش بسیار اندکی خواهد بود. در این روش پوست دچار خونریزی های کمی خواهد شد که در این شرایط نیز با آنکه پوست صورت سوراخ خواهد شد اما به هیچ عنوان لایه اپیدرم تخریب نخواهد شد.

ایا میکرونیدلینگ لک را از بین میبرد؟

یکی از کاربرد های میکرونیدلینگ پوست از بین بردن لک، جای جوش، اسکار باقی مانده از جوش، جای بخیه و ترک های پوستی خواهد بود. که بنابر عمق لکه ها و عیوب پوستی تا چند جلسه نیاز به درمان خواهد بود. از دیگر موارد استفاده از این روش می توان به درمان سوختگی، درمان ریزش مو و رفع خط خنده اشاره کرد.

کاشت مژه تخصصی در مشهد

میکرونیدلینگ برای چه کسانی مناسب نیست؟

برای برخی از افراد استفاده از روش مذکور توصیه نخواهد شد. افردای که در واقع به عنوان افراد بد زخم (مستعد کلویید) معرفی می شوند و زخم های پوستی آنها به مدت طولانی بهبود نمیابد نباید به سراغ این روش بروند؛ روش جایگزین برای این بیماران مزوتراپى و لیزر و استفاده از کرمها می باشد. افرادی که در ۶ ماه گذشته دارای جوش های فعال بوده اند نیز کیس های مناسبی برای این روش نیستند، برای این افراد بهترین روش ها  آراف فرکشنال خواهد بود.

میکرونیدلینگ بینی، میکرونیدلینگ برای مو بادستگاه درماپن

افرادی که دارای افتادگی شدید و چروک عمیق هستند قطعا از این نوع روش جواب خوبی دریافت نخواهد کرد برای این افراد می توان از روش های درمانی جایگزینی همچون آراف فرکشنال، هایفو تراپى و جراحى استفاده نمود. این روش همچنین برای افراد دیابتی نیز توصیه نخواهد شد و بهتر است در زمان استفاده حتما با پزشک معالج خود صحبت کنید و با توجه به نظر پزشک بهترین روش را برای خود انتخاب کنید. افرادی که دارای پوستی تیره هستند بهتر است از این روش استفاده نکنند و به سراغ درمان جایگزین با روش آراف فرکشنال باشند.

ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید