مرکز تخصصی بوتاکس در تهران

خدمات زیبایی فن باز
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت

بوتاکس چیست و چه کاری انجام می دهد؟

استافورد برومند توضیح می دهد: “بوتاکس یک ترکیب ایجاد شده توسط باکتری است که یک سم از نوع مسمومیت حاد غذایی است(عامل مسمومیت در افراد که باعث ایجاد نوعی فلج در ناحیه پلک و ماهیچه ها می شود که افتادگی ایجاد می کند). گرچه این مفهوم ترسناک به نظر می رسد، زمانی که در دوزهای بسیار کنترل شده استفاده شود، روشی ایمن و مطمئن است. این ترکیب به یک منطقه خاص تزریق می شود و در داخل آن، خود را به گیرنده های موجود در عضله شما متصل می کند، که بر عصب تاثیر می گذارد. بنابراین در نتیجه، او اضافه می کند که زمانی که عصب شما یک ماده شیمیایی آزاد می کند تا منجر شود آن عضلات خاص، یا شروع به سوخت و ساز کنند و آزاد شوند (شروع به فعالیت کنند)، نمی تواند. عملکرد کاهش می یابد، و زمانی که پیوندهای عضله کاهش می یابد، یا به طور کامل از بین می روند چین و چروک ها بوجود می آیند. اما این چیزی استاتیک نیست، بدن شما در طول زمان این گیرنده ها را احیاء می کند.

آیا این، همان تزریق ژل است؟

نه ابدا، در حالی که بوتاکس عضله را تحت تاثیر قرار می دهد، تزریق ژل، دقیقا همانطور که از نام آن مشخص است استفاده می شود: تا چین و چروک ها را پر کند و یا حتی هر گونه ناسازگاری در حجم روی صورت را از بین می برد. برومند توضیح می دهد: محصولاتی مانند Juvederm یا Restalyine می توانند برای پر کردن و پر حجم کردن لب و چروک های خاص در اطراف صورت استفاده شوند. اگر یک خط خاص یا چین و چروک بسیار عمیق باشد، که با بوتاکس بتوان آن را پر کرد، تزریق ژل می تواند به طور موقت جلوه و نتایج آن را به طور متوسط 9 ماه کاهش دهد.

در چه ناحیه هایی از بدن ، بوتاکس استفاده می شود؟

شایع ترین مکان هایی که بوتاکس تزریق می شود، ناحیه پنجه کلاغی یا (پاکلاغی) در اطراف ناحیه چشم است، چروک های گلابلا بین چشمها (بین دو ابرو)، شیار ها و چروک های روی پیشانی، چین و چروک های افقی در پیشانی. دکتر برومند همچنین از آن در کنار خط آرواره استفاده کرده است تا ضایعات استخوانی را بی اثر کند و لب های نزول یافته را اصلاح کند. او می گوید: “شما می توانید آن را به طور استراتژیک تزریق کنید تا لب ها را به جای یک نگاه نگران کننده، مانند اثر مونا لیزا ارتقا دهد. شگفت انگیز ترین ناحیه؟؟ داخل زیر بغل. هنگامی که به غدد عرق تزریق می شود، بوتاکس می تواند ماه ها به طور کامل عرق و بو را متوقف کند. برومند می افزاید: “تغییر بازی آن برای برخی افراد، یکی از تاثیر گذارترین درمان های غیر آرایشی برای بوتاکس است.

چه کسی باید بوتاکس استفاده کند ؟

اکثر افراد می توانند نامزد درمان شوند، اما دکتر استافورد برومند، بیمارانش را ترغیب می کند تا واقع نگر باشند و درمان متجاوزانه (زوری) و یا غیر منطقی را انجام ندهند. و می گوید: “این یک راه خوب برای جلوگیری از چین و چروک های ریز است، اما من نمی خواهم جوانان به طور منفی تحت تأثیر این باور قرار بگیرند که بوتاکس لازم و ضروری است. مردم می توانند در اواخر دهه ی ۲۰ یا اوایل دهه ی ۳۰ زندگیشان شروع به به این درمان کنند و در این میان، نگهداری  و مراقیت آن مهمتر است – اگر مسائلی وجود داشته باشد که بتواند با درمان های پزشکی  و یا به هر وسیله ای حل شود، اما هرگز نمی خواهیم شخصیت یک چهره را تغییر دهیم. ایده ما این است که کاری کنیم که بیمار به دنبال همان شخصیت قبلی خود باشد و تحت تاثیر سن نباشد، به جای اینکه زنان خانه دار دنبال سطوح مختلفی از زیبایی باشند.مرک

ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید