لیفت مژه در تهران

خدمات زیبایی فن باز
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت

لیفت مژه چیست؟

یکی از روش هایی که برای حل این مشکل قطعا به شما کمک می کند، لیفت مژه است. لیفت مژه امروزه یکی از روش هایی است که طرفداران بسیار زیادی دارد. این روش یک روش مناسب برای فر کردن مژه های شما است که معمولا بین ۶ تا ۸ هفته ماندگاری دارد.

در این روش مژه های شما به سمت بالا کشیده می شود تا مژه ها حجم و طول مناسبی را اضافه گردد. در این روش حتی شما می توانید مژه های خود را به رنگی که دوست دارید نیز دربیاورید. شاید برایتان کمی عجیب به نظر برسد نه؟ اگر شما هم تا به امروز از این روش اطلاعاتی نداشته اید و برای انجام آن مردد بوده اید، پیشنهاد من به شما این است که ما در خواندن ادامه این مقاله همراهی کنید.

قبل از لیفت مژه باید بدانید

شاید لیفت مژه دارای مزیت های بسیار زیادی باشد اما در کنار همه این مزیت ها دارای معایبی نیز می باشد. از این رو برای همه افراد قابل استفاده نیست. اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که دچار خشکی مزمن چشم هستید، یا هر عفونت دیگری در چشن دارید، بهتر است از روش لیفت مژه استفاده نکنید. جهت لیفت مژه از یک محلول خاصی استفاده می شود که ممکن است این محلول حین استفاده باعث خارش و سوزش و تحریک چشمان شما گردد. پس بهتر است به هر قیمتی دست به این کار نزنید و انتظار مژه های بلند نداشته باشید.

همچنین لیفت مژه برای افرادی که دارای مژه های بسیار کوتاه هستند، توصیه نمی شود. چرا که ممکن است آن ها به آن نتیجه مطلوبی که مد نظرشان هست نرسند.

چه موقع باید از لیفت مژه استفاده نمود؟

چه موقع باید از لیفت مژه استفاده نمود؟

لیفت مژه برای خانم هایی مناسب است که از هر روز ریمل زدن به شدت خسته شده اند. همچنین افرادی که دارای مژه های بسیار صاف و بی حالتی هستند و حتی ریمل و فرمژه هم برای آن ها کارساز نیست، می توانند با لیفت مژه، مژه های فری را تجربه کنند. همچنین برای مژه هایی که تقریبا ریز هستند و به چشم نمی آیند نیز لیفت می تواند کمک کند.

روش های معروف لیفت مژه که می توانید امتحان کنید

لیفت مژه با استفاده از روش های مختلفی انجام می پذیرد. اگر برای لیفت کردن مژه خود اقدام کنید، قطعا با این سوال مواجه خواهید شد که با کدام روش برایتان لیفت را انجام دهیم؟ کلی روش های معروف برای عرضه است که ما در ادامه به این روش ها خواهیم پرداخت.

لیفت مژه با کراتین (Keratin Lash Lift)

یکی از روش هایی که برای لیفت کردن مژه می توان از آن بهره گرفت، لیفت مژه با کراتین می باشد. معمولا در برخی از مواقع به این روش به اصطلاح فر مژه هم گفته می شود. این درمان شامل اعمال کراتین، آنزیم ها و پیگمنت های خاص به مژه ها است. لیفت مژه با کراتین حدود دو ساعت به طول می انجامد.

لیفت مژه با کراتین

لیفت مژه برای بهبود طول-حجم مژه (LVL)

در این روش بر روی ریشه های مژه کار می شود. در واقع LVL روشی است که جهت بهبود ریشه مژه انجام می پذیرد. با تقویت ریشه مژه ها در این روش مژه های شما بلندتر، کشیده تر و پر حجم تر خواهد شد. بعد از انجام این روش شما دیگر نیاز به چسباندن مژه های مصنوعی و یا اکستشن مژه نخواهید داشت.

مژه رویایی (Dreamlash)

این تکنیک به نسبت تکنیک های قبل کمی ملایم تر عمل می کند. در این روش از دو تکنیک کراتین سبک و حالت دهنده های انعطاف پذیر استفاده می شود. به همین دلیل در روش مژه های رویایی مژه های شما حالتی کشیده و جذاب پیدا می کند. اگر شما نگران حساسیت در روش های قبل هستید، می توانید با خیالی راحت از این روش استفاده کنید.

راهنمایی برای دستیابی به لیفت مژه فوق العاده

اگر شما جز افراد تازه کار هستید و نمی دانید که باید چگونه عمل کنید تا یک لیفت فوق العاده زیبا را تجربه کنید به توصیه هایی که در ادامه مقاله می خوانید، عمل کنید.

نکات بسیار مهم در دستیابی به یک لیفت مژه فوق العاده

نکات بسیار مهم در دستیابی به یک لیفت مژه فوق العاده

  1. در سه روز اول به هیچ عنوان به مژه هایی که لیفت کردید، اصلا آب نزنید.
  2. از فرمژه ها و رمیل های ضد آب نیز استفاده نکنید.
  3. اگر از لنز رنگی استفاده می کنید در روزی که جهت لیفت می روید، لنز خود را از چشم تان خارج کنید.
  4. برای ماندگاری بیشتر لیفت مژه های خود بهتر است از ریمل های سبک استفاده کنید. ریمل های ضد آب ماندگاری لیفت را کاهش می دهد.
  5. از پاک کننده هایی و کرم هایی که در فرلاسیون خود روغن دارند استفاده نکنید. چرا که بر روی ماندگاری لیفت مژه های شما تاثیرگذار خواهد بود.
  6. همیشه یک براش مژه درون کیف لوازم آرایش خود داشته باشید و در طول روز مژه های خود را شانه بکشید. این کار باعث می شود مژه های شما در هم تنیده نشوند.
  7. در چند روز اول به هیچ عنوان به مژه های خود دست نزنید. چرا که ممکن است سرم بر روی مژه های شما دیرتر تاثیر بگذارد.
  8. چند روز اول را از آرایش کردن خوددرای کنید.
  9. اگر در روزهای ابتدایی دچار ورم و خارش شدید سریعا به دکتر مراجعه کنید.

 

ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید