لیفت ابرو چیست ؟

خدمات زیبایی فن باز
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت

 

بالابردن ابرو که با نام لیفت ابرو یا لیفت پیشانی نیز شناخته شده است از جمله عمل های زیبایی است که برای از بین بردن خطوط چروک روی پیشانی و خطوطی که روی بینی و مابین چشم ها ایجاد می شود انجام می گیرد. در این مطلب به هر آنچه باید درباره بالابردن ابرو بدانید اشاره می کنیم.

چه کسی نیاز به بالابردن ابرو دارد؟ 

همانطور که از نامش مشخص است در این عمل زیبایی، ابروها بالاکشیده می شوند. بخصوص در شرایطی که ابروها حالت افتادگی دارند و روی پلک بالای چشم می افتند، لیفت ابرو باعث می شود ابروها در جایی قرار بگیرند که چهره جوانتر به نظر برسد. بالابردن ابرو گاهی ممکن است نیاز به عمل زیبایی دیگری، مانند جراحی زیبایی پلک نیز بهمراه داشته باشد.

 

به مرور زمان که سن اشخاص بالا می رود چروک هایی در پیشانی نمایان می شوند و خطوط اخم باعث می شود چهره، اخمو و بیش از حد جدی به نظر برسد. افرادی که با چنین مشکلاتی مواجه هستند می توانند گزینه ی بالابردن ابرو را در نظر داشته باشند. با بالابردن ابروها چهره بشاش و شاداب به نظر می آید.

 

افرادی که به این عمل زیبایی فکر می کنند، باید در سلامت کامل فیزیکی باشند، ترجیحا سیگار نکشند و انتظارات طبیعی از این عمل زیبایی داشته باشند.

 

بالابردن ابرو چطور انجام میشود؟ 

برای اینکه طی انجام عمل زیبایی بالابردن ابرو، ناراحتی احساس نکنید به تشخیص پزشک یا بیهوشی کامل یا موضعی انتخاب می شود. سپس برش روی پیشانی و خط رویش موها انجام می گیرد. قسمتی از پوست برداشته شده و پوست صاف می گردد. محل ابروها با عمل برداشتن پوست جا به جا شده و در محل مناسب قرار می گیرد و سپس محل برداشت پوست اضافه بخیه می خورد.

 

پس از عمل زیبایی لیفت ابرو باید مراقبت های ویژه ای از سر و محل عمل داشته باشید‎

 

جراحی آندوسکوپی بالابردن ابرو

این جراحی با بیهوشی کامل انجام می گیرد. در زاویه پوست سر بیمار چند برش کوچک ایجاد و با استفاده از ابزاری به نام آندوسکوپ محل های مورد نظر برای ایجاد تغییرات مشخص می گردد. این ابزار وارد برش ها شده و امواجی را به مانیتور ارسال می کند که به صورت تصویر قابل رویت است. پوست پیشانی با ابزار ویژه این کار به سمت بالا کشیده شده و با این روش ابروها در محل مورد نظر خود قرار می گیرند و چین و چروک های موجود روی پوست نیز از بین می رود. محل برش ها بخیه شده و سر بیمار پانسمان می شود.

 

لیفت ابرو با نخ

در بالابردن ابرو با نخ، برش هایی در ابرو ایجاد شده و نخ هایی از جنس نایلون در ابرو پیوند می خورد. جنس این نخ ها کاملا مقاوم بوده و در روند رشد ابرو خللی ایجاد نمیکند. این برش ها داخل مو به قطر ۳ تا ۴ میلی متر می باشد. با این کار ابروها بالا می رود.

 

مراقبت های پس از بالابردن ابرو

پس از عمل زیبایی لیفت ابرو باید مراقبت های ویژه ای از سر و محل عمل داشته باشید. بهتر است سر در سطح بالاتری از بدن قرار بگیرد و فعالیت هایی که به سر فشار ایجاد کند انجام نگیرد. همچنین نباید یخ یا کیسه آبگرم روی جای عمل قرار دهید. احتمالا پزشک پماد یا داروی خوراکی برای جای زخم تجویز می کند. بهتر است چیزی غیر از داروهایی که پزشک توصیه کرده، مصرف نکنید.

 

معمولا لازم است پس از دو هفته به پزشک مراجعه کنید تا بخیه یا کلیپ های موجود را از سر جدا کند. بعد از این مرحله می توانید به فعالیت های روزمره ادامه دهید، اما ممکن است آثاری از کبودی همچنان مشخص باشد که در طی دوره بعد این کبودی ها نیز به طور کل از بین می روند. تا بهبود کامل جای عمل لیفت ابرو هفته ها طول می کشد و در این دوره کبودی و ورم کاهش می یابد. دقت داشته باشید که تا ماههای اول مواردی که پزشک تذکر داده را رعایت کرده تا در پروسه درمان خللی ایجاد نشود.

 

ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید