لوازم آرایش عروس و داماد

خدمات زیبایی فن باز
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت
هرچند امروزه خرید لوازم آرایشی برای عروس و داماد از روی لیست از مد افتاده است و عروس داماد‌ها اغلب بر اساس قدرت خرید، سلیقه و نیاز خود، خرید مد نظرشان را انجام می‌دهند، ولی پیشنهاد ما به شما قبل از رفتن به خرید، آماده کردن لیستی از وسایل ضروری است تا هم در زمان صرفه جویی کنید و هم خرید اضافی انجام ندهید. برای این کار میتوانید از لیست لوازم آرایشی عروس و داماد که ما آماده کرده‌ایم کمک بگیرید.

توصیه‌های جالب و کاربردی که باید قبل از خرید از آن‌ها آگاه باشید.

۱- اول از همه باید به میزان استفاده خود از لوازم آرایش دقت کنید و بر اساس نیاز و استفاده‌ای که دارید لیست خودتان را تهیه کنید.

۲- به توصیه‌های فروشنده‌ها هیچ توجهی نکنید، آن‌ها به فکر جیب خودشان هستند نه شما!

۳- از تجربیات کسانی که سبک آرایشی‌شان شبیه به شماست (مثلا خواهرتان) در این‌باره سوال کنید.

۴- اول موارد ضروری را تهیه کنید و بعد به سراغ لوازمی که ممکن است کمتر به دردتان بخورد، بروید.

۵- از خرید لوازم آرایش بسیار لوکس خودداری کنید. اولا که همیشه گرانقیمت‌ها بهترین نیستند و دوما اینکه شما قرار است از این به بعد خرید کردن را هم بیاموزید، پس همیشه مناسب و باکیفیت را انتخاب کنید و سوما هم اینکه به فکر جیب همسرتان هم باشید!

۶- خرید لوازم آرایش برای عروس در ایران همراه با خرید لوازمی چون چمدان و لباس خواب و… صورت می‌گیرد که البته در صورت تمایل برای اینکه خرید بهتر و هوشمندانه‌ای داشته باشید، می‌توانید خرید لوازم آرایش عروس را به صورت جداگانه از خرید لوازم داماد و کیف و… انجام دهید.

 

ست لوازم آرایش عروس , جعبه لوازم آرایش عروس , انواع لوازم آرایش عروس لوازم آرایش عروس و داماد

 

لیست لوازم آرایش عروس

1- پرایمر. هر چقدر هم لوازم آرایش تان ادعای ماندگاری بالا داشته باشد، ساعت کاری طولانی و در معرض آفتاب و آلودگی هوا بودن آن ها را کمرنگ می کند. پس پیشنهاد ما این است که یک پرایمرِ باکیفیت بخرید که دوام لوازم آرایش تان را بالا ببرد و دیگر نیازی هم نباشد که پول بیشتری برای خرید لوازم آرایش بادوام بدهید.

 

2- کرم های بی بی یا سی سی. استفاده از کرم پودر برای مصرف روزانه سنگین است. بهتر است در کیف لوازم آرایش تان به جای کرم پودر،کرم های بی بی یا سی سی داشته باشید. این کرم ها در واقع مرطوب کننده های رنگی هستند که اس پی اف هم دارند و علاوه بر تامین رطوبت پوست تان، در برابر آفتاب هم از آن محافظت می کنند.

 

3- پالت های ساده سایه چشم. یک کیت سایه چشم دودی، یک کیت با رنگ های صورتی و یکی با رنگ های خاکی و برنز. همین ها برای کیف لوازم آرایش تان کافی هستند، برای تمام آرایش چشم ها چه برای مهمانی های روز و چه مهمانی های شب می توانید از همین لوازم آرایش استفاده کنید. پول تان را برای خرید پالت های سایه 20-25 تایی هدر ندهید چون بیشتر رنگ های آن ها بلا استفاده می مانند. پالت های سایه سه رنگی بهترین انتخاب لوازم آرایشی هستند.

 

4- کرم پودر با رنگ مناسب. با اینکه کرم پودر برای استفاده روزانه توصیه نمی شود ولی داشتن یک کرم پودر در کیف لوازم آرایش برای استفاده در مهمانی ها ضروری است. در انتخاب رنگ کرم پودرتان دقت کنید که متناسب با رنگ پوست تان باشد.

 

5- مداد لب. مداد لب باعث می شود که رژ لب از لب تان بیرون نزند و دوام آن را هم بالا می برد. رنگ های صورتی، قرمز، هلویی و قهوه ای از واجبات کیف لوازم آرایش تان هستند.

 

6- رژ لب. هر چقدر هم آرایش کنید، بدون رژ لب صورت تان بی روح است. رنگ های ارغوانی، قرمز و قهوه ای به همه رنگ پوستی می آیند. همچنین می توانید چند رنگ را ترکیب کنید و رنگ مورد علاقه خودتان را داشته باشید. اگر پوست تان روشن است از رنگ های صورتی روشن، قرمز و هلویی استفاده کنید. رنگ های قهوه ای، ارغوانی و هلویی به پوست های تیره می آیند.

 

7- مداد چشم ژله ای. عروس های جدید سرشان شلوغ است، برای همین وقت کمتری برای آرایش کردن دارند. برای همین بهتر است به جای خریدن خط چشم مایع، یک مداد چشم ژله ای بخرید. لوازم آرایش هایی انتخاب کنید که استفاده از آن ها آسان باشد.

 

8- سرمه. سرمه لوازم آرایشی است که به تنهایی برای جذاب کردن چشم های شما کافی است. پیشنهاد می کنیم برای کیت لوازم آرایش عروسی تان رنگ هایی مثل مشکی، نوک مدادی، آبیِ سیر و سبز بخرید. هم می توانید جدا جدا از آن ها استفاده کنید و هم ترکیبی.

 

9- یک برنزر چندرنگ. یک پودر برنزه کننده چندرنگ را به کیف لوازم آرایش تان اضافه کنید که بتوانید در تمام طول سال از آن استفاده کنید. در فصل زمستان از رنگ های روشن آن روی گونه های تان استفاده کنید، و از رنگ های تیره آن برای برنزه کردن در فصل تابستان استفاده کنید.

 

10- ریمل. چه سایه صورتی براق زده باشید و چه سایه مشکی دودی، یک ریملِ باکیفیت آرایش چشم تان را تکمیل می کند. حتی اگر هم بخواهید یک آرایش طبیعی و ساده داشته باشید می توانید فقط سرمه، برق لب و ریمل بزنید. پس ریمل از واجبات کیف لوازم آرایش تان است.

 

11- بالم لب. لب ها هم مانند صورت نیاز به رطوبت دارند. اگر قبل از رژ لب از بالم لب استفاده کنید، رژ لب تان ترک نمی خورد و لب های تان پُر تر به نظر می رسند. بالم لب جزو لوازم آرایشی ای است که عروس خانم ها معمولا آن فراموش می کنند.

 

12- پد/اسفنج های آرایشی. در کرم پودر زدن به جای استفاده از انگشت یا براش بهتر است از پد/اسفنج آرایشی استفاده کنید، اینطوری کرم بهتر روی پوست تان پخش می شود و ظاهر یکدست تری خواهد داشت. ابزاهای آرایشی را در کیف لوازم آرایش تان فراموش نکنید.

 

13- رژگونه دورنگ. رنگ های صورتی و هلویی-خاکی، دو رنگی هستند که به هر نوع آرایشی می آیند. می توانید هر دو را مخلوط کنید تا تناژ رنگی تیره تری داشته باشید. برای خریدن پالت های رنگارنگ پول تان را هدر ندهید و فکر نکنید که با هر لباسی یک رنگ رژگونه نیاز دارید. همین یک رژگونه برای کیف لوازم آرایش شما کافی است.

 

14- لاک ناخن قرمز. لاک قرمز همیشه و همه جا زیبا است. فقط کافی است لاک قرمز بزنید و روی آن هم تاپ کت بزنید و هر جا که خواستید بروید. اگر نظر ما را بخواهید یک لاک قرمز در کیف لوازم آرایش تان کافی است و نیازی نیست لاک های رنگارنگ را در کیف تان بگذارید.

 

15- آرایش پاک کن. فراموش نکنید در پایان روز صورت تان را با یک آرایش پاک کنِ رطوبت رسان پاک کنید. اگر با آرایش بخوابید پوست تان زودتر چروک می شود، جوش می زند و خراب می شود. پس هر چقدر هم خسته بودید حتما قبل از خواب صورت تان را تمیز کنید.

 

16. ست مانیکور و پدیکور.

17. انواع برس و شانه مو.

18. اسپری حالت دهنده مو و ژل.

19. سشوار، بابیلیس، اپیلیدی و اتوی مو.

20. صابون، مسواک، خمیر دندان.

 

ست لوازم آرایش عروس , جعبه لوازم آرایش عروس , انواع لوازم آرایش عروس ست کامل لوازم آرایش عروس و داماد

 

لیست لوازم آرایشی مخصوص داماد

1. لوازم برقی مخصوص اصلاح موها مانند ریش تراش و موزن بینی.

2. سشوار و اتوی مو مخصوص مردانه.

3. انواع ژیلت و خمیر ریش و کرم بعد از اصلاح.

4. مسواک، خمیر دندان و صابون.

5. کرم دست و صورت و ضدآفتاب.

6. انواع برس و شانه مو.

7. ادکلن، اسپری و مام.

8. شامپو، نرم کننده مو، ژل مو، واکس مو و اسپری حالت دهنده.

 

 

در آماده کردن لیست لوازم آرایشی عروس و داماد، قدرت خرید و نیاز خود را در نظر بگیرید. بسیاری از عروس داماد‌ها به دلیل نداشتن تجربه کافی دچار اشتباه شده و با تشویق فروشنده، لوازمی را خریداری می‌کنند که هرگز به دردشان نخواهد خورد؛ بنابراین بهتر است قبل از رفتن به خرید، لیست خود را با عروس داماد‌های قبلی چک و در این زمینه با آن‌ها مشورت کنید.

ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید