سالن تخصصی پیرسینگ در تهران

خدمات زیبایی فن باز
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت
پیرسینگ ناف، لب و بینی

پیرسینگ ناف، لب و بینی چیست؟

پیرسینگ ناف، لب و بینی در زبان انگلیسی با واژه Piercing navel, lip,nose شناخته می شود یه یک عمل زیبایی ساده گفته می شود که در طی آن ناف، لب و بینی جهت استفاده از زیورآلات سوراخ می شود. پیرسینگ ناف، لب و بینی سابقه باستانی دارد و در بسیاری از مومیایی های کشف شده از مصر باستان سوراخ هایی در قسمت های مختلف پیکره مومیایی وجود دارد که حاکی از انجام پیرسینگ در زمان های بسیار دور می باشد. استفاده از پیرسینگ ناف، لب و بینی عموما برای زیبایی ظاهری قسمت های مختلف بدن به کار می رود. امروزه بکارگیری پیرسینگ ناف، لب و بینی به امری فراگیر در تمامی جوامع تبدیل شده است که مخاطبین اصلی این روش اکثرا بانوان می باشند. از آن جا که استفاده از پیرسینگ جهت زیبایی ظاهری می باشد پزشک مورد نظر باید از مهارت بالایی برای انجام آن برخوردار باشد. در حال حاضر افراد بسیاری به دنبال انجام پیرسینگ ناف، لب و بینی هستند که این افراد باید قبل از انجام آن اطلاعات کافی را در خصوص آن کسب کنند. بهترین کار این است که قبل از انجام پیرسینگ ناف، لب و بینی حتما به یک کلینیک معتبر مراجعه کرده و با یک پزشک با تجربه مشورت کنید.

پیرسینگ ناف، لب و بینی

پیرسینگ ناف، لب و بینی

 

انواع پیرسینگ

پیرسینگ ناف، لب و بینی در وضعیت کنونی مخاطبان زیادی در تمام نقاط جهان دارد که البته انتخاب و استفاده از آن برای هر بخش از بدن توسط خود فرد انتخاب می گردد و کاملا امری سلیقه ای می باشد. پیرسینگ بسته به انتخاب فرد می تواند به صورت موقت و یا دائم انجام شود. روش موقت برای زمانی کاربرد دارد که فرد بخواهد برای مدت زمان کوتاهی از آن استفاده کند اما در روش دائم قضیه فرق می کند و در صورت انجام آن به صورت دائم بر روی پوست بدن باقی می ماند و به راحتی قابل برداشتن نخواهد بود. انواع پیرسینگ به صورت موارد زیر می باشند.

  • پیرسینگ ناف

این پیرسینگ معمولا توسط بانوان انجام می گیرد و نحوه انجام آن به این صورت است که پزشک مورد نظر اقدام به سوراخ کردن پوست بالای ناف می کند که در نتیجه می توان از آن جهت اتصال زیورآلات استفاده نمود. نکته قابل توجه در مورد پیرسینگ ناف این است که پس از انجام باید بسیار از آن مراقبت شده و هنگام پوشیدن لباس های مختلف نباید از لباس های خشک مخصوصا نمونه کاموایی به علت گیر کردن به ناحیه مورد نظر استفاده نمود.

  • پیرسینگ لب

این نوع پیرسینگ را می توان به صورت موقت و دائم انجام داد. در مواردی که فرد مورد نظر تمایل دارد تا به صورت موقت انجام شود نیازی به سوراخ کردن لب نخواهد بود و در این فرایند از حلقه هایی که یک طرف آن باز می باشد استفاده می شود. همچنین اگر فرد نخواهد از حلقه استفاده کند می توان از نوعی پیرسینگ موقت که به وسیله چسب مخصوص زیورآلات به لب چسبانده می شود استفاده نمود. نوع دیگر این پیرسینگ حالت دائم آن می باشد که در آن پزشک با سوراخ کردن قسمتی از لب زیورآلات مورد نظر را از آن قسمت آویزان می کند.

ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید