سالن تخصصی مراقب پوست و مو در مشهد

خدمات زیبایی فن باز
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت

فیشیال پوست یکی از روش های جدید آرایشی برای نگهداری از پوست است. فیشیال که مرحله های مختلفی دارد، سبب روشن تر شدن پوست و حفظ جوانی و زیبایی آن می شود.
بهتر است براى به کاربستن این نوع مراقبت ها، از یک متخصص زیبایی حاذق و با تجربه استفاده کنید که اموزش های مخصوص به مراقبت هاى پوستى را دیده باشد.

مزایای فیشیال چیست؟

– با یک جلسه آن به چند هدف درمانی و مراقبتی پوست خواهید رسید.

– پاک سازی پوست از الودگی های محیطی و رادیکال های ازاد

– ماساژ صورت باعث ایجاد احساس ارامش و رها شدن از اضطراب می شود.

– جوانسازی، کاهش چین و چروک ها، شادابی و درخشان شدن پوست

– برطرف کردن اسیب های پوستی و بهبود گردش خون

– برطرف کردن جوش های سرسیاه، سرسفید و منفذهای باز

– لیفت و سفت شدن پوست

– درمان گودی، سیاهی و پف زیرچشم

– صاف و یکدست شدن رنگ چهره

خدمات تخصصی کاشت ناخن در مشهد

فیشیال پوست هر چند وقت یک بار باید انجام شود؟

بستگی به چند عامل دارد مثل:

نوع پوست تان:درصورتی که پوستی چرب دارید که مستعد جوش و اکنه است، پس هر دو هفته یک بار احتیاج به فیشیال پوست دارید( تا هنگامی که مشکل پوستی تان کاهش بیابد). در صورتی که پوست تان ترکیبی از خشک و معمولی یا طبیعی است، ماهی یک بار فیشیال پوست کافیست.

 

وضعیت پوست تان:چنانچه جوش سرسیاه دارید، اکنه یا لکه های تیره روی صورت خویش دارید، این عارضه های میتوانند فاصله های جلسات فیشیال پوست تان را معلوم کنند.

 

مقصود تان از مراقبت از پوست:چنانچه میخواهید پوست تان مدام زیبا و شاداب بنظر برسد، باید مراقبت خاص از پوست تان را هر چه سریعتر آغاز کنید. مراقبت های مرتب و دائمی از پوست برای حفظ سلامت و زیبایی آن لازم است.

مرحله های فیشال

در اول و پیش از هر اقدامی باید یک جلسه مشاوره داشته باشید تا متخصص زیبایی محصولات مورد استفاده در فیشال را باتوجه به نوع و نیاز پوست شما تعيين کند. بعد از آن، نوبت به اجرای آن می رسد. متخصصان مختلف مرحله های مختلفی را هم برای فیشال در نظر می گیرند و امکان دارد ترتیب یا تعداد این مراحل در خصوص اشخاص بنا بنظر متخصص تغيير کند. ولی، بطور کلی، هر فرآیند شامل 5 مرحله اصلی زیر است:

 

پاک سازی پوست

در این مرحله پس از جمع کردن تمام مو از دور صورتتان با یک حوله یکبار استفاده، صورت را با استفاده از پد پنبه ای یا اسفنج پاک سازی صورت و دستگاه شست و شوی صورت تمیز میکنند. برای این کار باید از پاک کننده مخصوص جنس پوستتان استفاده شود.

 

امکان دارد در نخستین جلسه فیشیال پس از بستن چشم، صورت را زیر نور قوی قرار دهند تا علاوه بر جنس پوست( چرب، خشک، مختلط، حساس یا طبیعی) مشکلات پوستی را به توجه مشاهده نموده و تشخیص دهند. مشکلاتی مانند ( جوش سر سیاه، جوش زیر پوستی، چروک و پیری پوست، آفتاب سوختگی ، خشکی و …) و باتوجه به تمام این مسایل بهترین مواد را برای پوستتان انتخاب کند.

 

لایه برداری

در این مرحله، متخصص سلول ها و لایه های مرده پوست شما را با استفاده از یک کرم لایه بردار یا اسکراب از سطح پوست بر می دارد و یا با بخار آب اقدام به باز کردن منفذهای پوست شما می نماید. انتخاب شیوه مناسب بسته بنظر درمانگر شما دارد.
استخراج

استخراج در فیشال به معنی تخلیه کردن منفذهای پوستی است که به وسیله چربی یا سلول های مرده پوست بسته شده اند. این کار را میتوان با دست یا با استفاده از ابزار مخصوص این کار انجام داد. بطور کلی، تخلیه نکردن منفذهای پوست میتواند منجر به پیدایش اکنه یا جوش های سر سیاه روی پوست شود. بنابراین، این گام از مهم ترین مراحل یک فیشال مؤثر به شمار می رود.

ماساژ

گام بعدی در اجرای فیشال، ماساژ صورت و گاهاً گردن و ناحیه دکولته است. هر چه قدر این ماساژ با اهتمام بیشتری از طرف متخصص شما صورت پذیرد، تأثیر گذاری آن بیشتر شده و حتی میتواند به گردش بهینه مایع لنفاوی در بدن کمک کند و فرآیند سم زدایی بدن را تسریع بخشد.

ماسک

همانطور که قبلاً هم اشاره کردیم، ماسک مطلوب پوست شما بنا بر احتیاج و مشکلات پوستی شما معلوم می شود.اگر پوست شما چرب و مستعد اکنه باشد متخصص اغلب ماسک های با پایه خاک رس را روی صورت شما می گذارد و یا برای مبارزه با خشکی پوست شما از ماسک آب رسان استفاده کند.

فیشیال صورت در خانه

متخصص زیبایی راه حل های مطلوب و مواد و محصولات سالم و باصرفه را برای حفظ سلامتی پوست و نگهداری از آن به شما پیشنهاد می کند. هزینه های خرید محصولات محافظ امکان دارد برای بعضی از اشخاص نگران کننده باشد.

 

خدمات فیشیال صورت در مراکز مختلفی از جمله کلینیک های پوست، اسپاهای تفرجگاه ها، استراحت گاه ها و هتل های گوناگون انجام می شود که در مرکزهای گوناگون، قيمت ها هم متفاوت هستند و از مزایای ویژه هتل ها به حساب می آید.

 

ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید