سالن تخصصی رنگمو در کرج

خدمات زیبایی فن باز
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت

 

رنگ ارگانیک مو چیست؟

منظور از رنگ ارگانیک ، یعنی رنگی که پایه ی مواد آن کاملا گیاهی ساخته شده باشد و مواد شیمیایی خیلی اندک در آن به کار رفته باشد و یا اصلا نباشد.این گونه رنگها با روشهای طبیعی و مواد گیاهی بدست می آیند.

آیا رنگ موی کاملا ارگانیک وجود دارد؟

هیچ مارک رنگ مویی کاملا و صد در صد ارگانیک نیست ، در صورتیکه الان هر مارکی ادعا میکند ، محصولات رنگ موی کاملا گیاهی و ارگانیک دارد.هر رنگ مویی مقدار اندکی مواد شیمیایی مصنوعی دارد که وجود این مواد در رنگ الزامی است ، زیرا برای اینکه PH موی شما فعال شود این مواد شیمیایی تا حدی به باز شدن رنگ مو کمک میکند .

افرادی هستند که از حنا برای رنگ موی خود استفاده میکنند و باور دارند که حنا کاملا گیاهی است اما این رنگ برای پوشاندن موی سفید نمیتواند کاربردی باشد و نمک های موجود در حنا می تواند موهای شما را خشک و شکننده کند و آسیب جدی به موی شما وارد کند.رنگهای ارگانیک مقدار کمی مواد شیمیایی دارند که بر روی PH مو اثر دارد.در انتخاب رنگ مو باید دقت داشته باشید ، که رنگ مو فاقد آمونیاک باشد ، زیرا آمونیاک برای مو بسیار مضر است و کاملا غیر طبیعی است.

مرکز تخصصی کاشت مژه در کرج

 رنگ موهای بدون آمونیاک چگونه است؟

معرفی بهترین مارک های رنگ مو ، افرادی که از رنگهای بدون آمونیاک استفاده میکنند ، فکر میکنند رنگهای کاملا طبیعی و بدون آسیب انتخاب کرده اند.در صورتی که ممکن است از ترکیبات مضر دیگری در این رنگ ها استفاده شده باشد که بر روی مو آسیب جدی وارد میکند.

در رنگهای مو که حاوی آمونیاک نمی باشند ، 4 ماده اصلی وجود دارد که این مواد شامل مونو اتانول آمین (MEA) ، اتانولامین ، کوکامید MEA و آمینومتیل پروپانول (AMP) است.این مواد به باز شدن کوتیکولهای مو کمک میکند و رنگ با افزایش PH موی شما به صورت موثر و سریع جذب می گردد. اما اگر سطح PH موی شما بیش از حد بالا برود آسیب جدی به تار موی شما وارد می شود.

پس در نتیجه رنگ موهای ارگانیک انتخاب خیلی مناسب برای رنگ موی شما می باشد ، ماندگاری و رنگ آمیزی زیبایی را برای شما ایجاد خواهد کرد.

 رنگ موی دائمی پلت

 

کیت رنگ‌ موی برند «پلت» (Palette) سری «Intensive» برای استفاده‌ی بانوان مناسب است. رنگ‌های تیره و به‌ویژه رنگ‌هایی با تن قهوه‌ای ازجمله رنگ‌هایی هستند که با اکثر رنگ پوست‌ها سازگاری دارند و خیلی مهم نیست که رنگ پوستتان تیره باشد یا روشن؛ همچنین هماهنگ‌کردن آرایش با رنگ ‌موی تیره کار بسیار ساده‌تری است نسبت‌به رنگ‌های روشن و یا خاص. مدل «Medium Brown» می‌تواند زیبایی فرآوانی به چهره‌ی شما ببخشد. درون کیت رنگ پلت یک تیوب رنگ 50 میلی‌لیتری ، یک اکسیدان شماره‌ی 2 یا همان 9% ، یک ماسک ‌موی 10 میلی‌لیتری و یک جفت دستکش پلاستیکی بی‌رنگ برای مراقبت از پوست دست‌ها قرار داده شده است.

 

رنگ موی دائمی ناتورتینت

این رنگ موی طبیعی ، ساخته شده از مواد گیاهی است .کسانی که رنگ طبیعی و سالم برای موهای خود میخواهند از این رنگ مو استفاده میکنند.این رنگ موی خارجی موهای شمارا تغذیه و درخشان می کند.این برند در 29 طیف رنگی و در رنگ های متنوع عرضه شده است. از مزایای این رنگ مو ، فاقد آمونیاک ، پوشانندگی کامل موهای خاکستری ،  رنگ آمیزی سریع و براقیت مو ، ماندگاری طولانی رنگ مو ، و از معایب آن  آسیب و حساسیت پوستی می توان اشاره کرد.یکی از 10 تا از بهترین مارک های رنگ مو است

ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید