سالن تخصصی رنگمو در تهران

خدمات زیبایی فن باز
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت

فیس فریم چیست؟

فیس فریم (face frame) نوعی بالیاژ مو نیز محسوب می شود. زیرا با اضافه کردن روشنایی بیشتر در اطراف صورت، چهره شما را برجسته تر می کند، جلوه ای زیبا به مو و صورت شما می دهد و علاوه بر این، به موهای شما بعد می بخشد. در این تکنیک که به مش جلوی مو، مانی پیسز یا قاب کردن صورت نیز معروف است، تنها جلوی موها رنگ می شوند. بدون توجه به رنگ مو، مدل مو یا فرم صورت، هایلایت تکه‌ای یا کانتور مو راهی آسان برای افزودن زیبایی به هر چهره ای است.

 

همچنین نگهداری از آن آسان است، به این معنی که مشتری می تواند انتخاب کند که ریشه گیری کند یا اجازه دهد رنگ ریشه مو به هایلایت ها اضافه شود. از طرف دیگر، از آنجایی که فقط بخش کوچکی از مو رنگ می شود، مبلغی که به آرایشگر می پردازید بسیار کمتر از یک هایلایت مو کامل خواهد بود. علاوه بر این، لازم نیست تمام موهای خود را دکلره کنید و آن ها آسیب بزنید. اگر موهایتان حساس یا در معرض آسیب است، اما به دنبال یک تغییر چشمگیر در چهره و موهای خود هسید، هایلایت جلوی مو گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. شما می توانید این تکنیک را با رنگ های مختلف کلاسیک یا فانتزی، به صورت تکه های باریک یا ضخیم و … امتحان کنید.

آموزش فیس فریم

آموزش فیس فریم یا مانی پیس

همانطور که گفتیم در این روش فقط موهای جلوی صورت رنگ می شوند. بنابراین کار سختی در پیش ندارید. کافی است دسته ای از موهای جلوی صورتتان را جدا کنید و آن را به رنگ دلخواه خود دربیاورید.

می توانید موهای جلوی صورتتان را به صورت صاف یا اریب جدا کنید. همچنین، می توانید این تکنیک را با سایر تکنیک ها ترکیب کرده یا آن را به تنهایی انجام دهید. به عنوان مثال، اگر قرار است موهایتان را بالیاژ‌ کنید، می توانید به آرایشگرتان بگویید که هایلایت مانی پیسز نیز برایتان انجام دهد.

زیباترین مدل های فیس فریم

فیس فریم روی موی مشکی
هایلایت روی موی مشکی
فیس فریم صورتی
فیس فریم صورتی
فیس فریم رنگی
فیس فریم جلو موی بلوند
فیس فریم چتری
مدل فیس فرم چتری زرد
فیس فریم دودی
مانی پیسز دودی
فیس فریم فانتزی
زیباترین مدل فیس فریم فانتزی
هایلایت مانی پیس
فیس فریم مو تکه ای
فیس فریم موی کوتاه
فیس فریم موی کوتاه
فیس فریم در خانه
کانتور مو بلوند
فیس فریم دخترانه
فیس فریم دخترانه
مانی پیسز روی موی مشکی
مانی پیسز روی موی مشکی
ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید