درشت کردن چشم ها با آرایش

خدمات زیبایی فن باز
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت

 آرایش چشم های ریز

افردی که چشمانی درشت دارند، برای آرایش کردن چشمان خویش دغدغه ای نخواهند داشت و میتوانند از آرایش چشم ساده استفاده کنند ولی افردی که دارای چشم های کوچک و ریز هستند باید ارایش کردن با احتیاط بیشتری صورت گیرد، چرا‌که اشتباهات آرایشی میتواند منجر به کوچکتر نشان داده شدن چشم ها شود.

اکثر خانم ها و مخصوصا افرادی که چشم ریزی دارند، دوست دارند با آرایش چشم های درشت تر و جذاب تری داشته باشند. اما گاهی با انجام بعضی اشتباهات آرایشی شرایط را بدتر می کنند.

 

ابروهای‌تان را تمیز و مرتب نگه دارید

برای اینکه چشمان‌تان بزرگ‌تر به نظر برسد باید به ابروهای‌تان هم توجه کنید. اگر ابروهای‌تان یک قوس خفیف داشته باشد چشمان‌تان بزرگ‌تر به نظر می‌رسد.

 

چگونگی زدن سایه می‌تواند چشمان‌تان را بزرگ‌تر، کوچک‌تر، با فاصله زیاد یا با فاصله کم جلوه دهد. راز کار در این است که سایه چشم‌ تان را باید طوری پخش کنید که نگاه شما جلب توجه کند، نه سایه چشم‌تان. هرگز فراموش نکنید که قبل از آرایش، پلک‌های خود را آماده کنید؛ درست مانند موقعی که صورت‌تان را با کرم پودر برای آرایش آماده می‌کنید.

 

آرایش چشم ریز ,ارایش چشم های ریز ,چشم ریز آرایش چشم کوچک 

 

زیرسازی با یک سایه ی روشن

در ابتدا باید زیر سازی کنید. برای این کار با یک براش مناسب سایه ای روشن را پشت پلک خود، مخصوصا گوشه ی چشم، قسمت شروع چشم بزنید، و بعد به خوبی سایه را محو کنید.

 

آرایش چشم ریز ,ارایش چشم های ریز ,چشم ریز میکاپ چشم ریز

 

مداد سفید داخل چشم

با یک مداد کرم روشن اطراف چشم (در بخش داخلی چشم) را روشن کنید. این روش یکی از مهم ترین و کاربردی ترین بخش های آرایش چشم ریز است چرا که با روشن کردن داخل پلک زیبایی چشم بعد از ریمل زدن بیشتر مشخص شده و چشمان ریز بازتر ودرشت تر به نظر می رسند.

 

آرایش چشم ریز ,ارایش چشم های ریز ,چشم ریز ارایش چشم ریز

 

مژه مصنوعی

اگر دوست دارید چشمانتان بیشتر حالت عروسکی و فانتزی داشته باشد، از مژه های مصنوعی استفاده کنید.  البته قسمت درونی چشم باید مژه هایش کوتاه تر باشد. در انتها نیز مژه ها باید بلندتر باشند. این ترتیب موجب بزرگ تر دیده شدن چشم ها می شود.

 

فر نکردن مژه ها

اگر تنها چند ثانیه برای این کار وقت بگذارید و مژه هایتان را به کمک ریمل یا فر مژه حالت دهید، چشمانی درشت تر خواهید داشت.

 

آرایش چشم ریز ,ارایش چشم های ریز ,چشم ریز آموزش آرایش چشم ریز

 

کشیدن قسمت زیر چشم با خط چشم

زمانی که از یک خط چشم برای قسمت پایین مژه هایتان استفاده می کنید، حتما آن را در بین مژه هایتان بکشید، مطمئن شوید که حتما آن را در بخش سوم خارجی چشم هایتان می کشید. با استفاده از یک قلم مو آن را یکدست و صاف کنید. خط چشم هایتان را هر چقدر می توانید نزدیک مژه هایتان بکشید. می توانید این قسمت را کمرنگ بکشید و اگر می خواهید انتهای کار را ضخیم کنید.

 

اجتناب از خط چشم ضخیم

اگر پشت پلک تان کوتاه است، بدترین اشتباهی که می توانید انجام دهید این است که خط چشمی ضخیم بکشید. خط چشم تمیز کشیدن کار سختیست اما نگران نباشید زیرا با تمرین کردن در آن ماهر می شوید. سعی کنید خط چشم را تا جای ممکن نزدیک به مژه بکشید و تقارن را در هر دو چشم حفظ نمایید. همچنین انتهای خط چشم را بر خلاف شکل طبیعی چشم و کمی به سمت بالا بکشید.

     

    آرایش چشم ریز ,ارایش چشم های ریز ,چشم ریز چگونه آرایش چشم ریز انجام دهیم

     

    یکدست کردن چین و چروک روی پلک

    یکدست کردن چین و چروک های روی پلک باعث می شود که چشم ها عمیق تر به نظر برسند که خود به معنای بزرگتر نشان دادن چشم ها می باشد. با استفاده از یک سایه قهوه ای مات از گوشه خارجی چشم به طرف چین وچروک های چشم بروید و آن را به خوبی یکدست کنید. زمانی که می خواهید آرایشتان غلیظ تر به نظر برسد، می توانید به آرامی قسمت بالای پلکتان را سایه بزنید و آن را محو کنید.

     

    روشن کردن گوشه داخلی چشم

    برای اینکه چشم ریز را درشت‌تر نشان دهید در گوشه داخلی چشم‌های خود از سایه رنگ روشن یا خط چشم روشن استفاده کنید. گوشه داخلی چشم، قسمت هفتی شکلی است که دور مجرای اشک قرار دارد. با انجام این کار چشم‌های شما بزرگ‌تر و روشن‌تر به نظر می‌رسد.

     

    ریمیل مژه

    این مهمترین گام در درشت جلوه دادن چشم ها می باشد. یک ریمل مژه حجم دهنده را در طول مژه هایتان جهت بزرگ کردن چشم ها بکشید. برای رسیدن به مژه های دل فریب، روکش ضخیم اضافی را از روی مژه بالایی پاک کنید.

       

      آرایش چشم ریز ,ارایش چشم های ریز ,چشم ریز آرایش چشم های ریز

       

      برای درشت کردن چشم های تان رژ لب بی رنگ بزنید

      زمانی که شما از رژ لب بی رنگ یا کم رنگ استفاده می کنید، در واقع تمرکز را از لبان تان گرفته اید و به سمت چشم هایتان جلب کرده اید. با این روش به طور طبیعی چشم هایتان درشت تر به نظر خواهد آمد.

      ادمین اینستاگرام
      سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
      افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید