تزریق فیلر بینی در اصفهان

خدمات زیبایی فن باز
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت

فیلر بینی چیست؟

تزریق فیلر بینی یک روش زیبایی است که نیاز به عمل جراحی ندارد. یک متخصص با تزریق دقیق ژل به بینی می تواند، نوک بینی را بالا برده و انحنای تیغه‌ی آن را نیز صاف نماید. اصلاح فرم بینی به روش فیلتر دائمی نیست و در صورت نا اراضی بودن پس از چند ماه به حالت اولیه باز می‌گردد.

اگر شما دارای قوز بینی هستید با این روش می توانید مشکلتان را برطرف نمایید. یک فیلتر با حجمی که در نواحی برجسته ایجاد می کند باعث یکنواختی سطح بینی می شود. همچنین افرادی که دارای تیغه‌ی بینی مقعر و فرورفته هستند با تزریق ژل به نتیجه ی خوب و دلخواه خود می رسند.

شیدینگ لب در قم

انواع فیلر بینی

فیلر بینی دارای دارای انواع ترکیب موثر می باشد که این نوع ترکیبات موثر در فیلرها برای اصلاح فرم بینی مورد استفاده قرار می گیرند.

فیلر بینی دارای دو نوع ترکیبات موثر می باشد که این ترکیبات باعث می‌شود تولید مواد کلاژن و الاستین افزایش پیدا نمایند که این نوع کلاژن و الاستین ها سازنده‌ی پوست هستند.

فیلرها بعد از پاک شدنشان طی چند ماه هنوز اثراتش قابل مشاهده می‌باشد. در حال حاضر فیلرها در برندهای مختلفی وجود دارند که برخی از آن برندها بهتر عمل کرده و نتیجه ی خوبی نیز می دهند به همین دلیل متخصصان از آنها استفاده می نمایند که لز پان‌ها نوعی از آن فیلرها می باشند.

 

معایب فیلر بینی

معایب فیلر بینی مانند مزایای فیلر بینی از نکاتی است که هر شخصی باید اطلاعاتی در مورد آن داشته باشد تا با آگاهی کامل اقدام به انجام آن کند. قبل از هر چیزی باید بدانید فیلر به ترکیبات مختلفی گفته می شود که از خاصیت حجم دهندگی و پر کنندگی برخوردارند. اما فیلر هیالورونیک امروزه به عنوان پر کاربرد ترین فیلر مورد استفاده قرار می گیرد و دلیل آن سازگاری با پوست انسان می باشد و عوارض بسیار کمی هم دارد.

هدف از استفاده فیلر، زیبایی می باشد و ساخته دست خود بشر هستند. تقویت بخشیدن به زیبایی و حفظ آن می تواند از ویژگی ها و خواص بسیار مهم فیلرها باشد. تزریق فیلر بینی هم یک نوع جراحی بدون بیهوشی محسوب می شود که در زیبایی بینی نقش بسزایی خواهد داشت. فیلر در قسمت هایی که نامنظمی و فرورفتگی دارد، تزریق می شود و باعث پر شدن شان می گردد. البته حتما قبل از انجام تجویز پزشک پوست را باید داشته باشید تا هم از مزایا و هم از معایب فیلر بینی آگاهی داشته باشید.

بیشترین کاربرد فیلر بینی در پشت و کناره های آن است و بعد از اینکه تزریق فیلر انجام شد، توسط بدن مقداری بافت به وجود می آید که پر کردن نامنظمی ها را به دنبال دارد.

معایب فیلر بینی و عوارض آن چیست؟

از آنجایی که فیلرها توسط بشر ساخته شده اند و مواد مصنوعی در ساخت آن ها به کار برده شده است، ممکن است واکنش های حساسیتی و دفاعی را در پی داشته باشد.

 

بدن یک فرد ممکن است نسبت به تزریق فیلر، واکنش دفاعی را به همراه داشته باشد و در نتیجه علائم مختلفی نظیر تورم، کبودی و عفونت بروز نماید.

برای جلوگیری از معایب فیلر بینی و عدم در پی داشتن عوارض، می توانید چند نکته را در نظر بگیرید که در زیر به آن ها اشاره می کنیم:

یکی از نکته های جلوگیری از معایب فیلر بینی بررسی بیماری زمینه ای فرد متقاضی می باشد.

به کار بردن فیلرهای مرغوب و با کیفیت در جلوگیری از معایب فیلر بینی بی تاثیر نیست.

فیلر باید به مقدار معقول و مناسبی به بینی تزریق گردد.

میزان حساسیتی که فرد متقاضی نسبت به فیلر بینی ممکن است از خود نشان دهد، باید بررسی شود.

از روش صحیح برای تزریق فیلر بینی توسط  متخصص پوست و مو باید استفاده کرد تا عوارضی به دنبال نداشته باشد.

ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید