بهترین مرکز تخصصی صافی و احیا مو در تهران

خدمات زیبایی فن باز
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت

فواید نانو کراتین مو

به طور طبیعی موها دارای ماده پروتئینی بنام کراتین هستند. آنها در سلامت و زیبایی مو نقش مهمی را برعهده دارند. عواملی مانند دکلره، رنگ کردن و استفاده بیش از حد از اتو و سشوار باعث از بین رفتن آنها خواهد شد. در نتیجه مو ساختار خود را از دست خواهد داد. ممکن است به موخوره مبتلا شوید و یا موها درخشش و زیبایی خود را از دست بدهند.

 

در این صورت دیگر نمی‏توانید با رنگ و با سایر حالت دهنده‎های آرایشی، موهای خود را نجات دهید. برای این منظور لازم است به شیوه‎ایی موثر آنها را احیاء و بازسازی نمایید.

 

کراتین مو نانو در واقع یک روش درمانی است که الیاف مو را با یک ماده پر کننده مانند کراتین، به طور عمیق پوشش می‌دهد. در این روش درمانی هر قسمت شکسته و یا نازک تار مو از مواد پر می‌شوند تا موها پر و براق‌تر به نظر برسند. مواد نانو کراتین باعث آبرسانی موها شد و رطوبت لازم را برای آنها را فراهم خواهد کرد و در عین حال قادر به ترمیم پیاز مو نیز است.

 

در این روش همانطور که از نام آن پیداست، مولکول‎های نانو کراتین بر روی موها اسپری خواهد شد.

آنها بسیار ریز بوده و توانایی نفوذ به شیارها و آسیب‌های ریز مو را دارند. این در حالی است که در بوتاکس و کراتینه معمولی، از مولکول‎های درشت‎تر استفاده می‎شود، به همین دلیل ممکن است، همه قسمت‌های مو به درستی تحت پوشش قرار نگیرند.

 

چه کسانی می توانند از این کراتین استفاده نمایند؟

آیا درمان نانوکراتین را می‌توان بر روی موهایی که قبلا تحت مواد شیمیایی رنگ و یا صاف قرار گرفته‎اند، استفاده نمود؟ در این رابطه این ادعا وجود دارد که می‎توان از این مواد بر روی هر نوع مویی استفاده کرد و در این زمینه محدودیتی وجود نخواهد داشت.

 

 

برای اینکه از کراتین نتیجه موفقیت‌آمیزی داشته باشد، توصیه می‎شود قبل از انجام آن اقدام به رنگ کردن موها خود نماید. چنانچه به هر دلیلی قصد دارید پس از انجام کراتین اقدام به رنگ کردن، موهای خود نمایید، بهتر است پس از گذشت دو هفته، به فکر این کار بیافتید.

آیا پس از نانو کراتین کاملاً صاف می شود؟

پاسخ به این سوال کمی مشکل است. سیستم کراتین نانو بر اساس بافت طبیعی مو شما طراحی شده است، بنابراین نتیجه به نوع و جنس مو شما بستگی خواهد داشت. در این روش موخوره را از بین رفته و درخشش و صافی تارهای مو افزایش می‎یابد. با این حال ممکن است این مواد تاثیری یکسان بر روی همه موها نگذارد و پس از آن با موهای کاملا صاف مواجه نشوید.

 

البته تفاوت تنها به درجه و میزان صافی موها بستگی خواهد داشت. بنابراین بهتر است در این مورد خود را با شخص دیگری مقایسه نکنید. با این حال این اطمینان به مشتری داده می‎شود که پس از نانو کراتین، موها خیلی راحت‎تر صاف خواهند شد.

بعد از نانو کراتینه چگونه از موهای خود مراقبت کنیم؟

با توجه میزان آسیب و جنس مو و اینکه از چه شامپو و مواد نرم‌کننده‌ایی استفاده می‎کنید، تاثیر مواد نانو کراتین سه تا چهار ماه بر روی موها باقی خواهد ماند. ماندگاری این مواد بر روی موهای ضخیم و آسیب‌دیده کمتر خواهد بود. البته هر چقدر مراقبت‌های پس از آن را جدی بگیرید، به همان اندازه از ماندگاری آن بهره‌مند خواهید شد. همچنین باید بدانید که روش غلط کراتین مو می‎تواند باعث آسیب رساندن به موهای شما شود. بنابراین لازم است از خدمات یک مرکز معتبر در این زمینه استفاده نمایید.

  • اگر قصد کوتاه کردن موهای خود را دارید، بهتر است پس از کراتینه این کار را انجام دهید، به این ترتیب از مو درمقابل موخوره محافظت خواهید کرد.
  • توصیه می‎شود بین سه تا پنج روز موهای خود را نشویید و از خیس شدن آنها نیز جلوگیری نمایید. چنانچه به هر دلیلی موها خیس شدند، باید سریعا برای خشک کردن آنها اقدام نمایید. برای این منظور می‎توانید از اتو مو و یا سشوار استفاده نمایید.
  • در طی دوران نقاهت، از هیچ وسیله‎ایی برای بستن موهای خود استفاده نکنید.
  • برای شستن موهای خود پس از دوره نقاهت، از شامپو بدون سولفات استفاده نمایید. برای این منظور معمولا توصیه می‎شود از شامپوهایی استفاده شود که فاقد کلرید سدیم هستند. نمک اثر مواد کراتینه را از بین خواهد برد.
  • پس از حمام رفتن، سعی کنید موهای خود را در کوتاه‎ترین زمان با استفاده از براشینگ صد در صد خشک نمایید. هر چقدر موها بیشتر خیس بمانند، به همان اندازه دوام مواد کراتینه کاهش خواهد یافت.
آیا نانو کراتین سرطان زا است؟

در مواد کراتینه معمولی از ماده‎ایی به نام فرمالدئید استفاده می‎شود. این ماده به عنوان یکی از عوامل سرطان‎زا شناخته شده است. میزان آن در مواد کراتینه کم است، با این حال نمی‎توان خطر آن را انکار کرد. به همین دلیل بسیاری از سازندگان از این ماده در ترکیبات مواد کراتین استفاده نمی‎کنند. به این ترتیب مواد سالم‌تری در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت، ولی این امر، سبب می‌شود تا اثر مواد کراتینه کمتر شود. شاید در این حالت، ماندگاری مواد به 12 هفته برسد.

البته باید بدانید که ممکن است در ترکیبات کراتین با موادی به نام متانال، متان تیول یا متیلن گلایکول و یا فرمالین مواجه شوید. هر کدام از این مواد دارای درصدی از ماده فرمالدئید هستند و بنابراین نمی‎توان این ادعا را از سوی سازندگان آن پذیرفت.

 

قیمت نانو کراتین به چه فاکتورهایی بستگی دارد؟

قیمت این نوع کراتین ها به عواملی مانند بلندی و کوتاهی مو، میزان حجم و پرپشتی، میزان آسیب، میزان نوع مواد مصرفی، امکانات و تجهیزات، مهارت آرایشگر، منطقه جغرافیایی و دستمزد آرایشگر بستگی خواهد داشت.

 

ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید