بهترین مارک خط چشم

خدمات زیبایی فن باز
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت

 

بهترین مارک خط چشم کدام است؟ خط چشم ایرانی بهتر است یا خارجی؟ خط چشم خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟ این ها سوالاتی هستند که هنگام خرید خط چشم برای شما ممکن است پیش بیاید. از آن جا که داشتن چشم‌های زیبا و مشکی از قدیم مورد استقبال بانوان  بوده، می‌بینیم که همچنان محصولات آرایش چشم طرفداران بسیاری دارند. در زمان‌های قدیم قبل از این که خط چشم و مداد چشم وارد بازار شوند، خانم‌ها برای زیبایی چشمانشان از سرمه استفاده می‌کردند. اما امروزه به حدی برندهای مختلف خط چشم در میان بازار زیاد شده که انتخاب برای خریداران مشکل شده است. اما ما قصد داریم به شما کمک کنیم که در میان برندهای مختلف خط چشم دچار سردرگمی نشوید و بهترین‌ها را انتخاب کنید.

بهترین مارک خط چشم ایرانی و خارجی

آرایش در زیبایی چهره تاثیر بسزایی دارد. یکی از مهمترین و تاثیر گذارترین اجزای صورت که در آرایش اهمیت بسیاری دارد و در زیباتر به نظر رسیدن چهره نقش موثری دارد، چشم‌ها هستند.
با کشیدن خط چشم زیبا و هنرمندانه می‌توانیم جذابیت چشمان را بالا ببریم و آن‌ها را گیراتر جلوه دهیم. همچنین به کمک خط چشم می‌توان به چشم‌ها فرم داد و حالت آن‌ها را تغییر داد.

بهترین مارک خط چشم

شما می‌توانید براساس مهارت خود در کشیدن خط چشم، یکی از مدل‌های بالا را انتخاب کنید. اگر فرد مبتدی هستید که به تازگی شروع به کشیدن خط چشم کرده‌اید، پیشنهاد ما به شما استفاده از خط چشم‌های ماژیکی است چون کار با آن‌ها ساده تر بوده و تسلط زیادی روی آن دارید.


 


بهترین مارک خط چشم خارجی

امروزه کمپانی‌های بسیاری در سراسر دنیا اقدام به تولید خط چشم کرده‌اند و در بازار به رقابت با یکدیگر پرداخته اند. از این رو، تنوع زیاد محصولات آرایشی باعث شده که انتخاب برای خریداران سخت شود.
از میان برندهای خارجی تولید کننده خط چشم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. فلورمار
  2. بیو
  3. لانکوم
  4. مک
  5. دوسه
  6. لورآل
  7. اسنس
  8. میبلین
  9. یورن
  10. مک
  11. پاریس
  12. بل

در ادامه چند مدل از بهترین مارک خط چشم های خارجی را که فروش زیادی هم دارند به شما معرفی می‌کنیم:

خط چشم بیو

بیو نام یک برند معروف آرایشی است که متعلق به کشور آلمان می‌باشد. برند آلمانی بیو در سال 1999 میلادی توسط شخصی به نام Helmut Baurecht تاسیس شد. این برند در سراسر دنیا معروف بوده و رمز موفقیت آن، پیش بینی روند تغییرات مد و فشن و انعطاف پذیری در برابر نیاز و سلیقه مشتریان بوده است. این مسئله سبب شده بیو روز به روز موفق تر شده و بر طرفدارانش افزوده شود.
شرکت بی‌ یو «Beyu» در زمینه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی از مواد اولیه باکیفیت در تولیدات خود استفاده می‌کند و شما با خیال راحت می‌توانید از محصولات این برند خارجی خرید کنید. مداد چشم بادوام بی یو یکی از تولیدات این برند با کیفیت است که فوق العاده مشکی بوده و بافت نرم و سبکی دارد. همچنین مداد چشم بیو ماندگار بالایی دارد و دچار ریزش نمی‌شود.
خط چشم‌های بیو مدل‌های مختلفی دارند که می‌توان از میان آن‌ها، موارد زیر را نام برد:

  • خط چشم مایع بیو: این خط چشم فوق العاده مشکی بوده و بافت نرم و سبکی دارد. همچنین از ماندگاری بالایی برخوردار است.
  • خط چشم مایع ضد آب بیو مدل WP10: این خط چشم ضد آب بوده و رنگدانه های قوی دارد، به همین خاطر پوشش دهی آن بالاست و جلوه فوق العاده‌ای روی چشم ایجاد می‌کند.
  • خط چشم مویی Black Mirror بیو: خط چشم مویی بیو مشکی و براق است و طراحی ویژه‌ اپلیکاتور آن سبب شده کار با این خط چشم برای همه افراد آسان باشد. این محصول بدون پارافین بوده و برای چشم های حساس گزینه مناسبی خواهد بود.
  • خط چشم ماژیکی Deep Black بیو: ماندگاری این مدل خط چشم، بالای 10 ساعت است و حاوی رنگدانه های زیاد و بسیار مشکی می‌باشد.
بهترین مارک خط چشم

خط چشم گلدن رز

همانطور که پیش از این هم گفتیم، خط چشم یکی از لوازم آرایش هایی است که تاثیر زیادی در زیبایی چشمان شما دارد. خط چشم گلدن رز یکی از محصولاتی است که علاوه بر زیبا کردن چشم‌ها به سلامت آن‌ها هم توجه می‌کند. خط چشم‌های گلدن رز برای چشمان حساس مناسب بوده و هیچ گونه حساسیتی روی چشمان شما ایجاد نمی‌کند. خط چشم گلدن رز محصول کشور ترکیه است و دارای بافتی بسیار سبک می‌باشد که برای استفاده روزانه بسیار ایده آل خواهد بود.

خط چشم مویی گلدن رز مدل Perfect Lashes

خط چشم فلورمار

خط چشم فلورمار ، چشمان زیبای شما را جلوه‌ای دیگر می‌بخشید و جذابیت آن‌ها را چندین برابر می‌کند. این محصول، ساخت کشور ترکیه بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است. خط چشم‌های مرغوب فلورمار ماندگاری فوق العاده بالایی دارند و در مراسمات طولانی مدت، زیبایی و گیرا بودن چشم شما را حفظ می کند.
در ادامه چند مدل از خط ‌چشم های فلورمار را به شما معرفی می‌کنیم:

  • خط چشم ضد آب مات فلورمار مدل Matt: این خط چشم ضد آب و مات بوده و ماندگاری بالایی دارد. همچنین دارای اپلیکاتور نمدی می‌باشد که کار با این محصول را راحت کرده است. رنگدانه‌های بسیار غلیظ خط چشم فلورمار چشمان شما را فوق العاده مشکی خواهند کرد.
  • خط چشم فلورمار مدل Miracle Pen: این خط چشم ماندگاری بالایی دارد و رنگدانه های آن بسیار قوی هستند.
  • خط چشم ماژیکی فلورمار: این خط چشم دارای سر بسیار انعطاف پذیر بوده و پوشش نهایی آن مات و یکدست خواهد بود. این محصول بعد از استفاده به سرعت خشک می‌شود و خط چشمی کاملا پیوسته و مرتب بر روی پلک ایجاد می‌کند.
  • خط چشم ماژیکی قلمی فلورمار: این مدل از خط چشم فلورمار ضد آب بوده و اصلا زیر چشم نمی‌ریزد. ماندگاری خط چشم ماژیکی قلمی فلورمار به حدی زیاد است که در هوای شرجی و حتی در هنگام شنا کردن هم نگران پاک شدن آن نخواهید بود.
بهترین مارک خط چشم

خط چشم اترنیتی

خط چشم اترنیتی محصول کشور آلمان می‌باشد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این خط چشم به شما کمک می‌کند تا به راحتی بتوانید خط چشمی ظریف و زیبا بکشید و در نهایت آرایشی یکدست و بی عیب و نقص داشته باشید. خط چشم آلمانی اترنیتی رنگدانه های بسیار مشکی و قوی دارد که در طول روز ماندگار بوده و هیچ گونه پخش و ریزشی نخواهد داشت. دو مدل پرفروش این برند خارجی عبارتند از:

  • خط چشم مویی رویال اترنیتی مدل Luxe
  • خط چشم مویی ضد آب رویال اترنیتی مدل Infinity
بهترین مارک خط چشم

خط چشم بورژوا

یکی از بهترین مارک خط چشم های موجود در بازار، بورژوا نام دارد. این برند محصول کشور فرانسه است. برند فرانسوی بورژوا در زمینه محصولات زیبایی و آرایشی فعالیت های بسیاری کرده و اکنون به یکی از بهترین برندهای زیبایی در دنیا معروف شده است. این برند محبوبیت خود را مرهون استفاده از طراحی خلاقانه محصولات و همچنین کیفیت محصولات خود می داند.
خط چشم های پرطرفدار بورژوا با آخرین تکنولوژی رنگدانه های ریزدانه میکرو ساخته شده و ظاهری زیبا و کاملا یکدست به چشمان شما می‌دهد. خط چشم مایع بورژوا دارای ساختاری نرم بوده و بدون هیچ گونه حساسیت یا عوارضی به شما کمک می کند چشمانی زیبا داشته باشید. علاوه بر این با عمل رطوبت رسانی موجب تنفس پوست در زیر لایه های آرایش شما شده که باعث عدم ایجاد چین و چروک در ناحیه دور چشمان شما خواهد شد.

خط چشم مایع 16 ساعته بورژوا مدل Liner Pinceau-قهوه ای

 


بهترین مارک خط چشم ایرانی

امروزه که برندهای زیادی در سراسر دنیا در زمینه تولید محصولات آرایشی فعالیت می‌کنند، می‌بینیم که بسیاری از آن‌ها تلاش می‌کنند که از نظر کیفیت از دیگری سرآمد تر باشند. محصولات ایرانی هم همینطور بوده و روز به روز در حال پیشرفت هستند. محصولات ایرانی تمام تلاش خود را می‌کنند که به روز باشند و بتوانند با محصولات خارجی رقابت کنند. در ادامه چند مدل از بهترین مارک خط چشم ایرانی را به شما معرفی می‌کنیم:

خط چشم کالیستا

خط چشم ایرانی کالیستا دو مدل پر فروش دارد که عبارتند از:
1- خط چشم ماژیکی لاین اکسپرس: این محصول از برند کالیستا که در دسته خط چشم‌های مایع جای می‌گیرد به خاطر داشتن یک اپلیکاتور از جنس نمد، با عنوان خط چشم نمدی نام‌گذاری شده است. خط چشم لاین اکسپرس کالیستا محصولی بر پایه عناصر ویتامین E و ترکیبات گیاهی است که استفاده از آن نه تنها هیچ‌گونه ضرری برای پوست ندارد، بلکه به حفظ سلامت آن نیز کمک می‌کند.
2- خط چشم لاینر اند شیپر کالیستا: این مدل از خط چشم ایرانی کالیستا به واسطه طراحی ویژه قلم آن ، خطی صاف و یکدست را بر روی خط مژه های شما ایجاد می‌کند . استفاده از این محصول بسیار راحت و آسان بوده و رنگ مشکی این خط چشم ، براق نیست. همین مسئله کمک می‌کند آرایش چشم شما کاملا طبیعی و چشم نواز شود.

بهترین مارک خط چشم

خط چشم مای

برند مای از برندهای معروف ایرانی است که محصولات آن از قیمت بسیار مناسبی نسبت به برندهای خارجی برخوردار بوده و به همین خاطر طرفداران زیادی دارد. محصولات مای علاوه بر قیمت مناسب از کیفیت بسیار خوبی هم برخوردار هستند. دو مدل پرفروش خط چشم مای عبارتند از:

  • خط چشم All In One سری Black Diamond مای: این خط چشم قلم اسفنجی بلندی دارد و استفاده از آن بسیار آسان است. این مدل خط چشم مناسب برای کشیدن خط چشم متوسط و پهن می‌باشد.
  • خط چشم مویی مای: این مدل از خط چشم مای ضد آب بوده و حاوی ویتامین E است. کار کردن با این مدل خط چشم بسیار آسان خواهد بود.
بهترین مارک خط چشم

خط چشم شون

اگر قصد خرید یک محصول آرایشی را دارید باید در زمان خرید محصول به برند و کیفیت و همچنین به قیمت آن توجه داشته باشید. محصولات برند ایرانی شون دارای دوام و ماندگاری بالایی می‌باشند. با استفاده از خط چشم شون می‌توانید خطی دقیق و بسیار نازک بر روی چشمان خود ایجاد کنید. این برند خط چشم بر روی پلک پخش نمی‌‌شود. این خط چشم ظاهری طبیعی به چشمان شما داده و آرایشتان را بسیار ملیح و زیبا می‌کند.
دو مدل پر فروش خط چشم شون عبارتند از:

  • خط چشم مویی شون مدل Fabulous : این مدل خط چشم حاوی روغن بادام بوده و دوام و ماندگاری آن بالا است.
  • خط چشم ماژیکی شون مدل Fabulous: استفاده از این مدل خط چشم بسیار راحت بوده و رنگ آن فوق العاده مشکی است. این خط چشم ماندگاری بالایی دارد و دارای اپلیکاتور نمدی می‌باشد. خط چشم شون بر پایه گیاهی ساخته شده است.

 

 

ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید