بهترین شنیون کار در مشهد

خدمات زیبایی فن باز
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت

انواع شینیون مو بانوان

روش های زیادی برای شینیون مو وجود دارد که هر کدام از این تکنیک ها با توجه به سلیقه فرد، نوع موها، حالت صورت و البته بلندی و کوتاهی موها پیشنهاد می شود. با یک سرچ ساده در اینترنت می توانید از تعداد بسیار بالایی از جدیدترین مدل شینیون مو دیدن کنید. اما در واقع نمی توان کاملا مطمئن بود که آیا مدل شینیون مو جدید انتخابی شما، مناسب با حجم​​​ مو و یا حالت موهای شما هست یا خیر. برای اطمینان از این موضوع باید با یک شینیون کار حرفه ای مشورت کنید که بتواند در انتخاب مناسب ترین مدل شینیون مو دخترانه یا زنانه به شما مشاوره دهد.

در کل تمام شینیون مو جدید  و قدیمی در سه دسته شینیون بسته، شینیون مو باز و شینیون نیمه باز دسته بندی می شوند که در ادامه به معرفی جدیدترین مدل شینیون مو خواهیم پرداخت.

شینیون اروپایی

آرایش موی اروپایی مصداق زیبایی در عین سادگی است. این مدل مو در انواع آرایش موی باز و بسته انجام می شود. معمولا شینیون اروپایی بر اساس نوع مهمانی و همچنین مدل لباس شامل انواع مختلفی است. در شینیون بسته اروپایی تمام مو در قسمت پشت سر به حالت شلوغ بسته می شود. در این نوع شینیون هیچ نوع پروتز و موی مصنوعی به کار نمی رود. همچنین در شینیون اروپایی از بافت نیز می توان استفاده کرد که زیبایی این نوع آرایش مو را چندین برابر می کند.

شینیون خطی

شینیون خطی نیز یکی از پر طرفدارترین انواع شینیون مو بانوان است. شینیون خطی برای موهایی که کاملا صاف و بی نقص باشند پیشنهاد می شود. پس اگر مایل به انجام شینیون خطی در منزل هستید باید موها کاملا براشینگ شوند. در این روش با استفاده از سنجاق و اسپری هر قسمت مو کاملا فیکس می شود. این نوع آرایش مو از الگو و طرح خاصی پیروی می کند و اصول این نوع شینیون با مرتب بودن موها است درست برخلاف شینیون اروپایی که از هیچ قانون خاصی پیروی نمی کند.

شینیون بافت

در شینیون بافت همانطور که از نامگذاری آن مشخص است تمام  موها به کمک انواع بافت فرانسوی، تیغ ماهی و غیره جمع می شوند. این مدل بسیار مناسب برای شینیون موی دخترانه است. شینیون بافت  برای انواع موهای بلند، انتخاب بسیار درستی است.

شینیون باز

شینیون مو باز و شینیون نیمه باز یک سبک زیبا و بسیار جذاب برای شینیون مو دخترانه محسوب می شود. اگر بخواهیم یک مدل جذاب برای شینیون موی بلند فر یا صاف پیشنهاد کنیم قطعا آن مدل شینیون باز خواهد بود. مخصوصا این نوع شینیون برای انواع مجالس با لباس یقه باز انتخاب بسیار صحیحی است.

شینیون موی کوتاه

معمولا در این نوع آرایش مو، شینیون کار با فر دادن به موها، سنجاق کاری و استفاده از موهای اضافی اقدام به شینیون موی کوتاه می کنند. در شینیون موی کوتاه همچنین از انواع گل ها و تاج گل نیز می توان استفاده نمود. معمولا اگر اندازه موهای شما تا اندازه ای باشد که بسته شود، دست شینیون کار باز است که انواع شینیون مو را با اضافه کردن مو اجرا کند.

شینیون مو بانوان در منزل با هوم سرویز

اگر میخواهید برای مراسم خاصی آماده شوید باید از چندین روز قبل در آرایشگاه مد نظر خود نوبت بگیرید و حتما به علت شلوغی سالن ممکن است چندین ساعت در آنجا معطل شوید. خیلی از بانوان محترم علت دیر رسیدن به مجالس و مهمانی ها را همین شلوغی آرایشگاهها می دانند. پس راهکار چیست؟

تصور کنید در منزل کاملا استراحت کرده اید و بدون اینکه دغدغه ترافیک و شلوغی آرایشگاه را داشته باشید شینیون کار حرفه ای برای ارائه خدمات شینیون مجلسی یا ساده به منزل شما مراجعت کنند و شما به همراه عزیزانتان یا به تنهایی در آرامش کامل حاضر شوید. خدمات شینیون مو در منزل هوم سرویز بهترین راهکار برای صرفه جویی در زمان و هزینه شما خواهد بود.

بهترین شینیون کار در منزل

گاهی بعضی از افراد فکر می کنند هرچه سالن مجلل تری را برای خدمات آرایشگری خود انتخاب کنند قطعا خدمات بهتری را دریافت می کنند. در صورتی که در واقعیت اینطور نیست. البته ما منکر حضور شینیون کار خوب و ماهر در سالن های مجلل نیستیم. اما خوب اینکه افراد حرفه ای صرفا دارای بهترین آرایشگاهها هستند، ایده درستی نیست. امروزه خیلی از متخصصین و شینیون کاران متخصص به صورت مستقل و سیار به ارائه خدمات می پردازند.

شینیون کار حرفه ای در منزل با هزینه مناسب­تر تمام خدمات را ارائه می دهند به این ترتیب با هماهنگی شینیون کار، چندین نفر همزمان در منزل یک نفر جمع می شوند و باهم آماده می شوند. به این ترتیب هم برای شینیون کار حرفه ای مناسب خواهد بود و هم از نظر زمان و هزینه به نفع مشتریان می شود.

هزینه شینیون مو بانوان در خانه

قیمت شینیون مو بانوان به موارد مختلفی بستگی دارد. در واقع مهم ترین عامل تاثیرگذار بر هزینه شینیون مو، مدل شینیون است. طبعا هرچه شینیون پیچیده تر باشد هزینه شینیون مو بیشتر خواهد بود. مورد بعدی حجم مو است. هزینه شینیون موی کوتاه با هزینه شینیون موی بلند یکسان نیست. همچنین به کار بردن موی اضافه نیز تغییر دهنده قیمت شینیون مو است.

ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید