بدون آرایش زیبا باشیم

خدمات زیبایی فن باز
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت

 

 

1- استفاده از تونر برای متعادل سازی پوست

تونر محصولی است که منافذ پوست را تمیز و PH آن را تنظیم میکند و از پوست تان در مقابل آلودگی های محیطی محافظت می کند. بعد از اینکه صورت خود را شستید و خشک کردید مقداری تونر به روی پنبه بزنید و بر روی تمام صورت تان بمالید.از تونری که حاوی الکل است استفاده نکنید چرا که باعث خشک شدن پوست تان می شود، از تونری استفاده کنید که حاوی مواد تشکیل دهنده آبرسانی، مانند روغن فندوق یا گلاب باشد.

 

2- از پوست خود مراقبت کنید.

صورت خود را دوبار در روز بشوئید. کمی صورت تان را خیس کنید، سپس مقداری از یک پاک کننده را به صورت خود بمالید و به صورت دایره ای ماساژ دهید.

 

پاک کننده های صورت معمولا بر اساس نوع مختلف پوست ها ساخته می شوند، نوع پوست تان می تواند خیلی چرب، خشک، صورت مستعد جوش یا ترکیبی از هر دو باشد.

 

در هفته یکبار به آرامی با لیف حمام، صورت خود را بشویید، تا هر گونه سلول های مرده از روی پوست تان لایه برداری شود، و بعد صورت تان را با یک حوله نرم و تمیز خشک کنید.

هر روز کرم های مرطوب کننده به روی دست و صورتتان بمالید.

برای اینکه پوستی سالم و با آب رسانی کامل داشته باشید یک یا دو بار در روز از کرم مرطوب کننده بر روی پوست تان و به خصوص صورت تان استفاده کنید. یک صورت گل انداخته زیبایی طبیعی را برای شما می آورد که هیچ آرایشی نیاز ندارد.

 

از آنجاییکه پوست صورت نازک تر است، از مرطوب کننده مخصوص آن استفاده کنید و برای بدن و دست ها از لوسیون.

 

برای جوش ها از پمادی حاوی اسید سالیستیک یا بنزوئیل پر اکسید که به قرمزی پوست شما کمک می کند و باعث سریع تر خوب شدن آن می شود استفاده کنید. سعی کنید جوش ها را با پماد زدن بهبود دهید، استفاده از مواد آرایشی برای پوشاندن آن کار را بدتر می کند.

 

صابون ها و شوینده ها قادر به نفوذ به پوست نیستند

 

۳- تمیز کردن ابروها

ابروهایتان را براحتی با برس کوچکی مرتب کنید. استفاده از یک برس نرم باعث می شود که آنها منظم تر شوند و زیبایی شما را دو چندان کند.با یک موچین آنها را کمی بچینید، اول با برس کوچک آنها را به سمت بالا بزنید سپس قسمت های اضافه ابرو را بچینید. در چیدن ابروها کاملا احتیاط کنید چرا که ابروهایتان را خالی می کنید و شکل بدی به صورت تان می دهید.

 

برای زیباتر شدن یک مدل مو جدید را امتحان کنید‎

 

۴- یک مدل مو جدید را امتحان کنید

اگر موهایتان به صورت عادی فر و موج دار است آنها را صاف کنید. اگر همیشه موهایی فر وموج دار داشته اید می توانید کل فرم آن را با صاف کردن مو تغییر دهید. موهایتان را به قسمت های کوچکی تقسیم کنید سپس با اتو مو از ریشه تا ساقه مو بکشید.

 

اگر می خواهید از آسیب دیدن مو جلوگیری کنید، اول به موهایتان اسپری یا ژل مو بزنید.

اگر می خواهید موهای فری داشته باشید از اتوی مو با سری های برای فر استفاده کنید. اگر همیشه موهای لخت داشته اید برای اینکه کاملا خودتان را تغییر دهید نیاز به موهای فنری و فر دارید. یک روش ساده برای فر کردن مو این است که موهایتان را به صورت دم اسبی بالای سرتان ببندید سپس قسمت قسمت آن را فر کنید.

 

اگر موهای کوتاهی دارید و می خواهید آن را فر کنید از سرپیچ اتو مو برای فر (۳-۲٫۵ سانتی متر) استفاده کنید.

 

اگر موهای بلندی دارید از سرپیچ اتو (۵-۳٫۸ سانتی متر) برای فر کردن نیاز دارید.

 

برای حجم دهی بیشتر موهای کوتاه از اسپری مو یا ژل استفاده کنید. اگر همیشه موهایتان را بر روی شانه می ریختید یا بالا می بستید حالا همه آنها را تغییر دهید. فکرش را بکنید می توانید تغییرات زیادی بر روی آن ها انجام دهید. کمی ژل به دست هایتان بمالید، سپس دست هایتان را به روی مو بمالید تا ژل به طور مساوی به همه جای آن پخش شود، سپس با انگشتان یک حالت به هم ریختگی به موهایتان بدهید تا یک نوع جدید از مدل مو به نام پیکسی را درست کنید

 

هم چنین از یک تکنیک برای ایجاد مدل مو به نام اسپایکی می توانید استفاده کنید، کمی ژل به موهایتان بزنید و آنها را به یک سمت یک دست کنید تا شیک تر شوند( برای موهای مدل کوتاه مناسب است).

 

می توانید گیره مو نگین دار به موهای خود بزنید، یا یک هد تور مانند اطراف موهایتان ببندید یا یک کلیپس براق به موهایتان بزنید.

 

۵- انتخاب لباس

اکثر ما پول کافی برای اینکه یک مرتبه تمام کمد لباس خود را نو کنیم نداریم، بنابراین بهترین راه برای داشتن لباس جدید خرید یک یا دو قسمت از لباس ها در یک زمان است.

 

گاهی می توانیم به فروشگاه های لباس دست دوم سر بزنیم تا با یک قیمت ارزان تر و کمتر یک کمد لباس خیلی زیبا داشته باشیم.

 

اگر واقعا لباس جدیدی را دوست دارید اما پول کافی برای خرید آن ندارید، مثلا می توانید به طور غیر مستقیم به دوستان یا خانواده بگویید تا برای تولد یا مناسبت های دیگر برایتان هدیه بخرند.

 

در همین حال به روش های خلاقاانه ای که می توانید لباس هایی که الان دارید و اضافه کردن بعضی از تزئینات به آنها برای تغییر و زیبا تر شدن آنها فکر کنید.

 

می توانید با اضافه کردن یک بخش یا مدل معینی ظاهر خودتان را که همیشه داشتید را تغییر دهید.

 

درباره شخصیت خودتان و چیزی که شما را با لباس تان تعریف می کند فکر کنید سپس یک بخش خاصی را که با آن ارتباط دارد را انتخاب کنید.

 

مثلا اگر سبک لباس شما خیلی جذاب است می توانید هنگامی که هوا سرد است یک کت خز بپوشید.

 

اگر به مدل لباس پوشیدن به اصطاح پانکی علاقه دارید می توانید از یک دستبند چرم استفاده کنید.

 

اگر می خواهید به سبک لباس پوشیدن به اصطلاح پِرپی لباس بپوشید، می توانید پیراهن یقه دار را چند بار در هفته بپوشید، یا پیراهن را به تنهایی یا در زیر دیگر لباس ها مانند جلیقه، کت کوتاه بپوشید.

 

نیازی نیست که آرایش های متفاوتی داشته باشید تا زیبا به نظر برسید‎

 

۶- ترکیب و مچ کردن (تطابق دادن) لباس هایی که دارید

چند تا از لباس هایی که دارید را از کمد در بیاورید و بروی تخت بگذارید. فکر کنید چگونه می توانید به صورت عادی آنها را بپوشید، سپس تصور کنید که چطور می توانید آنها را با لباس های دیگر ترکیب و مچ کنید که ظاهر جدیدی بوجود آورید.

 

برای مثال اگر پیراهنی دارید که با یک شلوار پارچه ای آن را می پوشید می توانید آن را با دکمه های باز که زیر آن تیشرت پوشیده اید و یک شلوار جین و کفش کتانی بپوشید.

 

به وبلاگ های مد و فشن از مدل لباس های هنرمندان و بازیگران برای الهام گرفتن ظاهر جدید خودتان نگاهی بیاندازید.

 

بعضی وقت ها قبل از اینکه به خرید بروید به این چیزها فکر کنید، سپس لیستی از چیزهایی که دوست دارید بخرید تهیه کنید، این کار باعث می شود زمانی که لباسی را انتخاب می کنید تمرکز بهتری داشته باشید.

 

لباس هایتان را گاهی با دوستانتان که هم سایز شما هستند مبادله کنید. اگر یکی از بهترین دوستانتان عاشق یکی از تیشرت های شما است و شما هم یکی از سوئیشرت های کلاه دار قرمز رنگ او را دوست دارید می توانید به مدت یک هفته آنها را با هم مبادله کنید.اگر لباس هایی را که مبادله می کنید یک مدل تکراری اش را دارید یا چیزی دارید که اصلا آن را نپوشیده اید، می توانید حتی آن را برای همیشه با چیز دیگری مبادله کنید.

 

می توانید حتی دوست های مختلف تان را دعوت کنید و بگوئید هر کسی یک یا دو مورد از چیزهایی که می توانید مبادله کنید را بیاورند.

 

اگر دوستی لباسی برای شما خریده است بهتر است قبل از اینکه آن را با کس دیگری مبادله کنید از او اجازه بگیرید تا یک وقت ناراحت نشود.

 

۷- انتخاب لوازم تزئینی

زیبا و جذاب بودن بدون آرایش را حتما نباید در صورت جستجو کرد، یک ساعت شیک که به لباس تان می آید را به دست کنید. یک ساعت ساده با خطوط سفید زیبایی زیادی، بیش از آنچه شما تصور می کنید به شما می دهد. بسته به نوع لباس پوشیدنتان، می توانید یک ساعت کوچک، خوش دست یا یک ساعت اسپرت را دست کنید.

 

می توانید از جواهراتی ساده استفاده کنید تا مدل لباس پوشیدنتان شیک تر شود. یک آویز زیبا در یک زنجیر، دستبند ساده چرم یا یک جفت گوشواره میخی می تواند زیبایی تان را بیش تر کند. شما راجع به هر چه که فکر کنید تبدیل به لباس تان می شود.

 

در انتخاب لوازم تزئینی یا جواهرات ببینید کدام یک مناسب نیاز شما است. برای مثال اگر دختری هستید که دوست دارید تیپ دختر پسر وار بزنید به فروشگاه های لوازم تزئینی که می روید یک دست بند چرم که دوست دارید را بخرید.

 

می توانید به همراه لباس تان از آویز، گردنبند یا چیزهای تزئینی دیگر استفاده کنید.

 

یک گردنبد بزرگ، گوشواره آویزان، دستبند پهن زیبا می تواند جذابیت خاصی به لباس های ساده بدهد. اگر از این آویزهای بزرگ و پهن برروی لباس تان استفاده می کنید بقیه جواهرات را کوچک انتخاب کنید.

 

استفاده از کمربند بر روی لباس تان- کمربندها در رنگ های متنوع و سبک های خاصی به بازار آمده اند که شما می توانید از آنها متناسب با لباس تان استفاده کنید حتی می توانید از انواع قیطان ها یا شال های زیبای حریر به دور لباس تان استفاده کنید.

 

استفاده از یک کمربند چرم هم می تواند زیبایی چندانی به لباس تان بدهد حتی از کمربند های کتان هم می توانید استفاده کنید.

 

کفش هایتان را قبل از اینکه به پا کنید حتما واکس بزنید

 

کفش ها همه جا می روند وشاید طولی نکشد که کهنه و خراب شوند، حتی اگر نمی توانید کفش جدید بخرید می توانید با تمیز کردن آن زندگی جدیدی به آنها ببخشید. کفش هایتان را با یک دستمال مرطوب تمیز کنید و تمام کثیفی های آن را بگیرید.

 

اگر بند کفش هایتان چرک شده است، یا آنها را با پودر لباس شویی بشوئید یا یک جفت بند کفش نو بخرید.

 

ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید