اولاپلکس تراپی چیست و چگونه انجام میشود؟

خدمات زیبایی فن باز
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت
اولاپلکس تراپی و یا پلکس تراپی روشی است که پیوندهای دی­سولفید اسیب ­دیده در موهایتان که در اثر دکلره، رنگ مو، ریباندینگ مو، براشینگ و …شکسته شده اند را بطور دایم بازسازی می­ کند.

چنانچه موهایتان را بی اندازه ­رنگ کرده باشید یا تا سال­ها آن ها را هایلایت کرده باشید، اولاپلکس برای شما امکان بازگرداندن قدرت، ساختار و یکدستی موهایتان را فراهم می­کند. ولی این امکان تنها برای افردی که دایماً موهای خود را رنگ می­کنند نیست؛ برعکس، اولاپلکس هر نوع مویی را با هر نوع بافتی، رنگ شده یا نشده، برّاق و قوی می­کند.

 

اولاپلکس در واقع اعجاز در رنگ هست، که این تضمین را به شما میدهد که موها بدون اسیب به روشنترین پایه برسد ومناسب موهای مشکی وشرابی شده وضعیف اولاپلکس این وضعیت را به شما میدهد که موها را بلوند کنید ولی کاملاً متفاوت وکاملا برّاق .اولاپلکس محصول کشور آمريکا و اختراع دکتر اریک بریسلی( دکترای مواد) و دکتر کریگ هوگر( دکترای شیمی) می باشد اولاپلکس فاقد سیلیکون، سولفات، آلدئید، فتالات و DEA می باشد. در ساختار اولاپلکس روغن وجود ندارد.

 

پس کاملاً معلوم است که با دیگر موادی که قبلا در بازار بوده یا ماده های مشابه دیگر تفاوت چشمگیری دارد. اولاپلکس در واقع تمامی پیوندهای شکسته شده بر اثر براشینگ، اتوی مو، رنگ و دکلره را مجددا برقرار می کند.

 

اولاپلکس ریموور نیست.اولاپلکس کراتین نیست. اولاپلکس دکلره هم نیست.

فرمول اولاپلکس کاملاً خاص هست و با هیچ پلکس دیگری قابل قیاس نیست اولاپلکس پیوندهای دی سولفیدی مو را بازسازی می کند.

 

موارد استفاده اولاپلکس

١- استفاده در رنگ مو

٢- استفاده در پودر دکلره

٣- استفاده انحصاری برای اولاپلکس تراپی( قویترین درمان پس از اسیب های ناشی از دکلره، رنگ، اتو و براشینگ مو…)

 


اولاپلکس تراپی مو

 

1- اموزش استفاده در رنگ مو

ابتدا رنگ موردنظر باید با اکسیدان یا فعال کننده رنگ به خوبی ترکیب شده( به مدت ۵ دقیقه) آنگاه در ازای هر ١٠٠ میل رنگ مقدار ٣/٧۵ میلی لیتر( ۱/۸ oz) از اولاپلکس شماره ١ به مخلوط رنگ اضافه شده دوباره خوب مخلوط شود آنگاه مو رنگ آمیدی میگردد.

 

٢- اموزش استفاده اولاپلکس در پودر دکلره

برای دکلره کردن مو یا آمبره و بالیاژ کردن مو متوسط پودر دکلره ابتدا مقدار ٣٠ گرم

پودر دکلره باید با اکسیدان یا فعال کننده( اکسیدان های۶٪‏، ٩٪‏، ١٢٪‏) پودر به خوبی مخلوط( به مدت ۵ دقیقه) شود. سپس از اولاپلکس شماره ١ به اندازه ٧/۵ میلی لیتر( ۱٫۴ oz) به مخلوط اضافه بعد بخوبی مخلوط و دیگر مرحله های روشن کردن مو را انجام می دهید.

 

توجه: درصورتی که برای انجام روشن کردن مو قدری بیشتر از ٣٠ گرم موردنیاز میباشد می بایست مخلوط های حاصل در ظروف جداگانه تهیه شوند زیرا مقدار اولاپلکس( ٧/۵ میلی لیتر) تنها در ٣٠ گرم پودر فعال میشوند

 

( به عنوان نمونه چنانچه مویی به ٩٠ گرم پودر روشن کننده نیاز داشته باشد باید در سه ظرف جدا ۳۰ گرمی مخلوط گرفته شود)

 

بعد از روشن کردن مو، موها بطور کامل آبکشی( از نرم کننده یا شامپو یا مواد تمیز کننده استفاده نشود) سپس با حوله( بدون استفاده از سشوار) رطوبت موها گرفته شود به طوریکه ١۵ الی ٢٠ درصد از رطوبت مو باقی مانده باشد مو را با اولاپلکس شماره ٢ اغشته کرده و به مدت ١۵ الی ٢٠ دقیقه رو به پائین به خوبی ماساژ دهید و در آخر با یک کلاه رنگ موها پوشانده شده و به مدت ١ الی ٢٢ ساعت صبر کنید و سپس موها آبکشی و کاملاً خشک کنید بعد در آخر درصورت نیاز به رنگساژ مدنظر می توانید رنگساژ کنید.

 

•برای استفاده از کرم های روشن کننده کننده میزان ۴۵ گرم از کرم با ٧.۵ میلی لیتر از اولاپلکس شماره ١ لازم میباشد و تمام مرحله های فوق در خصوص کرم دکلره صادق میباشد .

 

•برای نتیجه عالی در کار استفاده از ماده های( بیرنگ کننده های مو و اکسیدان) اصل و اورجینال الزامی میباشد و دقت در میزان لازم نه کم تر و نه بیشتر بودن خيلي مهم است.بهتر است از ترازو برای ميزان دکلره خصوصا استفاده کنید تا مقدار۳۰ گرم و ۷/۵میل کاملاً رعایت شود.

 

٣- استفاده صرفا جهت اولاپلکس تراپی

( قویترین درمان پس از اسیب های ناشی از دکلره، رنگ، اتو و براشینگ مو…)

 

معرفی پنج شماره اولاپلکس( N1 تا N5) و کاربرد آن

اولاپلکس 5 شماره دارد که دو شماره اول در آرایشگاه و سه شماره ديگر در منزل انجام می­شود.

 

اولاپلکس N1:برای انجام اولاپلکس تراپی در آرایشگاه جهت تقویت موها به موقع دکلره کردن میباشد و با رنگ و دکلره مخلوط می شود.

 

اولاپلکس N2:برای تقویت مو ها هنگامی که رنگ و دکلره را از موها شستید برای رسیدن به بهترین نتیجه، این ماده باید تا 20 دقیقه روی موها بماند و در واقع مثل ماسک مو می ماند.

 

اولاپلکس N3:این درمان خانگی یک بار در هفته توصیه می­شود و بهترین زمان استفاده از آن، پیش از زدن شامپو و نرم ­کننده است. 1 تا 3 قاشق چای­خوری برای نم­دار کردن موها بزنید و آن ها را بطور یکسان شانه کنید. 10تا 30 دقیقه و یا یک شب تا صبح بگذارید روی موها بماند.

 

اولاپلکس N4:در واقع شامپو تقویت کننده مو میباشد که برای آبرسانی، افزایش قدرت موها در هر بار شست و شو جایگزین شامپوی معمولی شما شود.

 

اولاپلکس تراپی قویترین شیوه برای بازسازی و ترميم موهای اسیب دیده قبلی که در اثر دکلره، رنگ، اتو و براشینگ مو میباشد که تا بحال در جهان ارائه شده است.

 


آموزش اولاپلکس تراپی

 

روش اول استفاده از اولاپلکس

در موقع استفاده از دکلره هر ۱۵ گرم دکلره احتیاج به استفاده از ۴میل از محلول شماره ۱ می باشد.به عبارت ديگر به عنوان مثال چنانچه از ۹۰ گرم دکلره باتوجه به ميزان و حجم مو می خواهید استفاده کنید باید ۲۴ میل از مایع شماره ۱ را در داخل مخلوط اکسیدان و پودر دکلره ریخته و عمل دکلره را انجام دهید. آنگاه پس از شست و شو مواد از روی موها محلول شماره ۲ را مثل ماسک مو روی موها ماساژ میدهیم و ۱۵ دقیقه صبر میکنیم آنگاه با آب ولرم موهای خود را بشویید.

 

اولاپلکس این امکان را به افرادی که دارای موهای فوق العاده اسیب دیده هستند میدهد که با خاطر اسوده موهای خود را به هر رنگی در آورند، بدون نگرانی از اسیب مجدد مو و همچنین اولاپلکس اسیب های قبلی را از بین خواهد برد.

 

روش دوم انجام اولاپلکس تراپی

نخست موها آبکشی( بدون شامپو و نرم کننده) شده و با حوله( بدون سشوار) خشک گردیده تا مو ١٥ الی ٢٠ درصد رطوبت داشته باشند آنگاه مقدار ١٥ میلی لیتر( 1/2 oz) از اولاپلکس شماره ١ با مقدار ٨٥ میلی لیتر آب مقطر( یا آب جوشانده سرد) در ظرف اسپری مانند خوب مخلوط( به مدت ٥ دقیقه) وسپس به موها اسپری گردیده و به مدت ١٠دقیقه ماساژ داده شود و بلافاصله اولاپلکس شماره ٢( به مقدار ٣٠ میلی لیتر) به موها زده شده به مدت ٢٠ دقیقه رو به پائین ماساژ داده شود و بعد کلاه رنگ روی موها گذاشته شده و به مدت ١ الی٢ ساعت مکث گردیده و با شامپو یا نرم کننده مورد علاقه تان موها را آبکشی یا شسته و خشک کنید.

 

نکات نهایی اولا پلکس:

۱) اولا پلکس فاقد روغن و چربی است. استفاده از اولا پلکس باعث چرب شدن مو نمی شود. در ضمن این ماده سبب حفظ رطوبت و تحکیم پیوند حیاتی مو یعنی سولفیدی می گردد.

 

۲) چنانچه مویتان اسیب دیده و بسیار متخلخل باشد، هزینه شما در خرید رنگ مو و خرید مواد دکلره زیاد خواهد بود زیرا علاوه بر هزینه بالای تامین مواد، وارد شدن حجم زیاد مواد شیمیایی به مو باعث اسیب شدید آن می گردد. با توجه به اینکه مو خشک است، کم بود رطوبت خود را از طريق رنگ و اکسیدان جبران می کند و به اصطلاح, مو رنگ را میخورد.

 

۳) در شیوه انجام اولاپلکس تراپی توجه کنید. استفاده از حجم زیاد اولاپلکس مو به خصوص در مرحله های اولیه( شامل دکلره و رنگ) باعث کاهش رنگ پذیری می شود.

 

۴) استفاده از پودر دکلره مناسب مثل پودر یخ یا پودرهای باکیفیت سبب کاهش اسیب مو می گردد.

 

آیا اولاپلکس تراپی واقعاً مؤثر است؟

آیا با وجود این بررسی های عجیب و غریب و تائید اشخاص مشهور، ديگر لازم نیست نگران سفید شدن و زیبایی مو های خود باشیم؟ جواب منفی است. ما از سالیون آن تارور سوال کردیم. او بعنوان یک متخصص مو درباره اولاپلکس تراپی توضیح می دهد:اولاپلکس محصولی درخشان است.

 

من در واقع از این مجموعه برجسته در گذشته استفاده نموده ام. تجربه شخصی من در استفاده ازاولاپلکس این است که مو های من پس از رنگ کردن حس بهتری داشت. پس چنانچه شما از کسانی هستید که بطور دایم موهایتان را بلوند یا دکلره می کنید، اولاپلکس تراپی یک انتخاب عاقلانه خواهد بود.

 

ولی در پایان وی هشدار می دهد که اولاپلکس برای مو های اسیب دیده یک معجزه نیست. وی تأکید می کند که اگر نگران مو های خود هستید زمانی که به یک سالن زیبایی برای رنگ کردن می روید از استایلیست خود سوال کنید که آیا اولاپلکس مورد مناسبی برای مو های شما هست یا خیر؟

ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید