انتخاب خط چشم برای انواع چشم ها

خدمات زیبایی فن باز
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت
خط چشم بر روي خط مژه ها در پشت چشم كشيده مي شود تا چشم شما را بزرگتر جلوه داده و در عين حال فرم و حالت نيز به آن مي دهد .

اگر چشمان درشتی دارید:
اول از همه اینكه خط‌چشم پهن كاملا برای شما برازنده است همچنین توصیه می‌كنیم داخل چشم را سیاه كنید وقتی داخل چشم سیاه شود، چشم كوچك‌تر و گردتر جلوه می‌كند.

اگر چشمان گود رفته دارید:
شما به هیچ وجه نباید داخل چشم‌ها یا اطراف آنها را سیاه كنید چون چشم‌هایتان خیلی ریز و گودرفته‌تر جلوه خواهند كرد بهترین حالت برای شما یك خط‌چشم باریك و ظریف است، البته سایه‌های روشن هم به این هدف شما كمك می‌كنند.

اگر چشمانی از حدقه بیرون زده دارید:
پیشنهاد می‌كنیم پشت چشم را یك خط چشم پهن بكشید، در ضمن توصیه می‌كنیم از سایه تیره نیز به‌عنوان مكمل استفاده كنید چون سایه تیره بیرون‌زدگی را می‌پوشاند وقتی تیرگی‌های پشت چشم زیاد شود، چشم فرورفته‌تر جلوه می‌كند.

اگر چشمان ریزی دارید:
برای درشت جلوه كردن چشم‌ها بهتر است هم بالای چشم خط بكشید و هم پایین آن؛ چون به‌طور كلی وقتی خط چشم پایین را بكشید چشم‌ها درشت‌تر جلوه می‌كنند.

اگر چشمان با فاصله دارید:
بهتر است از خط‌چشم‌های گوشه‌دار استفاده كنید، یعنی خط‌چشم از گوشه داخلی چشم بیرون بیاید  این كار باعث می‌‌شود فاصله میان چشم‌های شما كمتر خودش را نشان دهد چون خط‌چشم این فاصله را می‌پوشاند.

اگر چشمانی نزدیك به هم دارید:
شما نباید خط‌چشم‌تان را از ابتدا بكشید بهتر است از خط‌چشم نیمه استفاده كنید و بیشتر روی انتهای چشم كار كنید یعنی از نصف پایانی یا یك سوم انتهایی آن خط چشم بكشید تا فاصله بین چشم‌ها بیشتر جلوه كند.

اگر چشمان گردی دارید:
شما باید نیمه ابتدایی چشم را خطی بسیار باریك بكشید و بعد به مرور تا انتها آن را پهن كنید در ضمن بهتر است گوشه خارجی چشم را بكشید تا چشم كشیده‌تر به‌ نظر برسد و گردی آن را بپوشاند.

ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید