اسپری رنگ مو موقت

خدمات زیبایی فن باز
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت
بهترین راه برای افرادی که علاقه زیادی به تنوع رنگ موهایشان داردند، استفاده از اسپری رنگ مو موقت است. خوبی اسپری رنگ موهای موقت در این است که نیازی به مراقبت های خاصی ندارند و برای موها آسیبی در پی ندارند.

رنگ کردن موها کاری است که زمان می برد و رنگ مو ها تا مدت زیادی روی مو می ماند، خانم ها برای رنگ موی جدید باید دوباره موهای خود را رنگ کنند. از یک طرف رنگ کردن موها باعث آسیب دیدن موها می شود. موهای رنگ شده نیاز به مراقبت زیادی دارند.

 

شرکت های مختلف تولید کننده لوازم آرایشی و رنگ مو، رنگ موهای موقت را در مدل های چون ، اسپری مو ، ماژیک رنگ مو و گچ رنگ مو، تولید و روانه بازار نموده اند.بهترین کار برای کسانی که علاقه به تنوع رنگ مو دارند، استفاده از اسپری مو است یا همان رنگ موقت. حسن استفاده از  اسپری رنگی این است که نیاز به مراقبت خاص نداشته و به موها آسیبی نمی رسانند.

 

اسپری رنگ مو

حسن استفاده از اسپری رنگی این است که نیاز به مراقبت خاص نداشته و به موها آسیبی نمی رسانند

 

اسپری رنگ مو موقت

این رنگ مو به صورت اسپری بوده و برای استفاده از آن می توان تنها آن را روی قسمت مورد نظر مو فشار داده و موها را رنگ کرد. در استفاده از این اسپری های رنگ مو تنها کافیست موها تمیز و خشک باشند. زیرا در صورت خیسی یا نم دار بودن موها اسپری، موها را به درستی رنگ نمی کند. به علاوه برای روشن تر کردن موها بهتر است ابتدا از اسپری رنگ سفید روی موها زده و سپس رنگ موی مورد نظر را اسپری کرد.

 

اسپری رنگی مو در اصل رنگ طبیعی مو را روشن‌ تر و درخشان ‌تر می نماید، تندی موهای سفید یا زرد را کاهش می دهند و یا اسپری رنگی، موهای راه راه و مش شده را یک دست و یکنواخت می نماید. این دسته از اسپری‌ها تغییر شدیدی در رنگ مو ایجاد نکرده و به سادگی و با یک بار شستشو پاک می شوند،از همین جهت اسپری رنگی برای امتحان کردن یک رنگ مو مناسب می باشند.

 

رنگ موی موقت رقیق‌ حاوی اسید ضعیفی نیز هست که سبب افزایش قدرت جذب رنگ‌ توسط مو میشود. برخی از محصولات امکان دارد علاوه بر رنگ ‌های یاد شده یا همان رنگهای مجاز، حاوی رنگ‌ های ترکیبی دیگر نیز داشته باشند که در برچسب بسته‌ بندی این محصولات ، نکاتی برای رعایت احتیاط و همچنین آموزش انجام پاچ تست مقدماتی موجود میباشد. اسپری رنگی مو علاوه بر رنگ، برای مدل دادن ساختار مو نیز به کاربرد دارد.

 

بعضی جهت ایجاد رنگ‌ های فانتزی مو، قرمز، آبی، طلایی ‌‌نقره‌ای، صورتی و سایر رنگ‌ های غیرمعمول به کار گرفته میشوند. در رنگ ‌های موقت، مواد رنگی مانند یک پوشش رنگی روی مو می نشیند و به درون ساختار مو نفوذ نکرده و یا درحد بسیار ضعیف نفوذ می نمایند.

 

اسپری رنگ مو

اسپری رنگی مو در اصل رنگ طبیعی مو را روشن‌ تر و درخشان ‌تر می نماید

 

معایب اسپری رنگ مو

اسپری رنگی مو غلیظ امکان دارد به بالش یا لباس مالیده گردند. عرق کردن هم موجب رنگ دادن مو به پوست می‌ شود. رنگ‌ موقت تا حدی نسبت به آب مقاوم است، اما به راحتی با یک بار شستن پاک میشوند برای افزایش ماندگاری رنگ بر روی موها می توان از اسپری نگهدارنده مو نیز استفاده نمود. به خاطر بسپارید هنگام اسپری به پوست اسپری نکنید که هم غیر طبیعی تردیده شده و هم  باعث میشود پوست سر برق بزند.

 

ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید