آیا موی کراتینه شده را میتوان رنگ کرد؟

خدمات زیبایی فن باز
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت

آیا موهای کراتین شده را می توان رنگ کرد؟

مواد دکلره که برای روشن کردن موها استفاده می شود عامل اصلی سوختن مو است. وقتی موها سوخته یا خمیری می شود امکان از دست رفتن کامل مو نیز هست. گاهی مقدار آسیب به قدری زیاد است که مجبور می شوید موها را کوتاه کنید. کراتینه مو یک راه تضمین شده برای ترمیم و احیا بافت آسیب دیده مو است. در این مقاله می خواهیم بدانیم می شود موها را بعد از کراتینه رنگ کرد؟ برای جواب این سوال با ما همراه باشید.

در حقیقت مواد کراتینه می توانند صدمه های به وجود آمده از دکلره مو را هم رفع کنند پس بهتر است پس از کراتینه با موهای خودتان بسازید و مجددا با دکلره موها را نابود نکنید. البته امکان رنگ کردن موهای کراتینه وجود دارد اما باید بدانید که چه هنگامی این کار را انجام دهید.

 

رنگ کردن موهای کراتینه شده,آیا موهای کراتین شده را می توان رنگ کرد,رنگ کردن مو بعد از کراتینه

رنگ کردن مو بعد از کراتینه

 

رنگ کردن موها بعد از کراتینه

رنگ کردن موی کراتینه قابل امکان است و می توانید موهای تان را پس از درمان با کراتین هم رنگ کنید. ولی مواظب باشید که فقط استفاده از رنگ موهای بدون آمونیاک روی موهای کراتین شده، امکان پذیر است. خیلی از خانم ها موها را در منزل رنگ می کنند. شیوه کار نیز راحت است با خرید یک قوطی رنگ و اکسیدان، می توان موها را رنگ کرد. ولی یک مشکل جدی وجود دارد.

 

معمولا اشخاص نمی دانند رنگ مو دارای آمونیاک است یا خیر؟ امروزه انواع رنگ مو از برندهای گوناگون در بازار وجود دارد. بعضی از این رنگ ها هیچ کیفیت خوبی ندارند و دارای ترکیبات آمونیاک هستند. چنانچه از محتویات رنگ مو آگاهی ندارید اصلا از ان استفاده نکنید. راحت ترین راه برای رنگ کردن موهای کراتینه این است که به آرایشگاه مراجعه کنید و کار را به آرایشگر حرفه ای بسپارید. به این صورت مطمئن هستید که موها دچار صدمه نمی شود.. اگر می خواهید در منزل موها را رنگ کنید توصیه می شود این کار را قبل از کراتین انجام دهید.

 

کلا بهتر است تا 2 ماه پس از کراتین، موها را رنگ نکنید. پس از این زمان هم رنگ مویی استفاده کنید که نیاز به دکلره نداشته باشد. چنانچه از قبل موها را رنگ کرده اید برای رنگ کردن موها پس از کراتینه تنها قسمت ریشه مو را رنگ بزنید. به این ترتیب قسمت زیادی از ساقه مو با رنگ در تماس نیست.

 

رنگ کردن موهای کراتینه شده,آیا موهای کراتین شده را می توان رنگ کرد,رنگ کردن موها قبل از کراتینه

رنگ کردن موها قبل از کراتینه

 

رنگ کردن موها قبل از کراتینه

رنگ کردن موی کراتینه مشکلاتی دارد چناچه تصمیم به رنگ کردن موهای خود را دارید از قبل این کار را انجام دهید. مخصوصا زمانی که رنگ های فانتزی یا بلوند و روشن استفاده می کنید حتما از قبل موها را رنگ کنید. برای این نوع رنگ موها نیاز است ابتدا مو دکلره شود. پس توصیه می شود نخست رنگ و دکلره را انجام دهید چون کراتین موها را بازسازی می کند.

 

مواد دکلره به موها صدمه وارد می کند و بافت مو تخریب می شود اگر از کراتین برای بهبود کیفیت مو و ترمیم آن استفاده می شود. بنابراین اگر اول موها را رنگ و دکلره کنید، نتیجه بهتری خواهید گرفت. پس از اینکه حدود 5-6 روز از رنگ کردن موها گذشت می توانید برای کراتین اقدام کنید. تا حد ممکن سعی کنید پس از کراتینه، موها را رنگ نکنید. البته پس از رشد موها می توانید قسمت ریشه مو را رنگ کنید این قسمت دارای مواد کراتین نیست و اشکالی به وجود نمی آورد.

ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید