آموزش قرینه کردن خط چشم

خدمات زیبایی فن باز
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت

کشیدن خط چشم قرینه یکی از بزرگ‌ترین چالش‌هایی است که خانم‌ها به هنگام آرایش کردن، تجربه می‌کنند. گاهی وقت‌ها شده که زمان زیادی را برای کشیدن خط چشم قرینه صرف کنیم، اما نتیجه کار باز هم چنگی به دل نمی‌زند. متفاوت بودن زاویه چشم‌ها در افراد، دلیل اصلی فرق بین خط چشم‌ در دو چشم است. علاوه براین، نوع خط چشم و حالت چشم‌های شما می‌تواند کشیدن خط چشم را دشوارتر کند.

طرز کشیدن خط چشم قرینه برای چشم‌های ریز

بهترین مدل خط چشم برای چشم‌های ریز، خط چشم دنباله‌دار است. چیزی که کشیدن خط چشم دنباله‌دار را سخت می‌کند، شکل انتهایی خط چشم در گوشه‌ خارجی چشم است. خط چشم ماژیکی با سر مثلثی کارگشای این امر می‌باشد. ابتدا گوشه خارجی دو چشم را با خط چشم ماژیکی سر مثلثی، علامت گذاری کنید. در مرحله‌ بعد با استفاده از مداد چشم خاکستری، دو خط عمود با فاصله‌های یکسان بگذارید. در نهایت، با استفاده از خط چشم ماژیکی می‌توانید خط‌های درج شده بر روی پلک را به هم متصل کنید. اگر در استفاده از خط چشم مویی راحت نیستید و تمرکز ندارید، یک قلم بسیار باریک بردارید و به ماده نیمه جامد خط چشم ژله‌ای آغشته کنید. در نهایت شما به راحتی خواهید توانست که خط چشم قرینه را در دو طرف چشم خود مشاهده کنید.

خط چشم-خانومی

نکات کشیدن خط چشم قرینه با خط چشم‌های متفاوت 

  1. در مراحل چگونگی کشیدن خط چشم لازم است تا هر مرحله را بر روی هر دو چشم خود اجرا کنید.
  2. به هنگام خط چشم کشیدن، پلک‌های شما باید به سمت پایین باشد. به سمت پایین نگاه کنید و زاویه سر خود را به سمت بالا و روبروی آینه قرار دهید.
  3. شابلون خط چشم برای داشتن خط چشم قرینه اصلا مناسب نیست. چون در هر حالت، زاویه قرارگیری دست تغییر می‌کند و حاصل نهایی کار، همان چیزی نخواهد بود که انتظار داشتید.
  4. برای برجسته شدن خط چشم مشکی، حتما لازم نیست که خط سیاه چشم را تا گوشه‌ داخلی چشم‌ها ادامه دهید. ادامه خط سیاه چشم تا نیمه خط بالایی پلک برای داشتن یک خط چشم برجسته کافی است. اگر قصد دارید تا خط سیاه چشم را تا گوشه‌ خارجی چشم‌تان بکشید، خط چشم ژله‌ای بهترین گزینه است. زیرا خط چشم ژله‌ای به راحتی بر روی پوست چشم پخش نمی‌شود و به درون بافت حساس چشم راه پیدا نمی‌کند.

خط چشم قرینه-خانومی

طرز کشیدن خط چشم قرینه برای چشم‌های درشت

افرادی که چشم‌های درشتی دارند، می‌توانند از دو رنگ برای کشیدن خط چشم قرینه استفاده کنند. به طور معمول، در کنار خط چشم مشکی و سیاه مات از خط چشم طلایی یا نقره‌ای هم استفاده می‌شود. همین موضوع باعث می‌شود که کشیدن خط چشم قرینه برای چشم‌های درشت، سخت‌تر شود. خط چشم گربه‌ای با دو رنگ برای آرایش چشم‌های درشت، بسیار مرسوم و متداول است که نیاز به تمرکز کافی دارد. اگر می‌خواهید به یک مهمانی بروید، لازم است تا دو ساعت قبل از رفتن به مهمانی، وسایل خط چشم خود را آماده کنید و شروع به کشیدن خط چشم کنید.

در مرحله‌ اول، یک قاشق را بردارید و پشت قاشق را در گوشه‌ خارجی چشم خود قرار بدهید. میزان اندازه‌ای را که می‌خواهید خط چشم شما درشت و کشیده باشد، با یک ماژیک روی بدنه‌ پشت قاشق مشخص کنید. منظورمان این است که دو نقطه ابتدایی و انتهایی را روی پشت قاشق علامت بزنید. اکنون، پشت قاشق را در گوشه‌ خارجی چشم دیگر خود قرار بدهید و دقیقا همان نقاط ابتدایی و انتهایی را روی چشم‌تان مشخص کنید. پس از مشخص کردن این نقاط، کار شما ساده خواهد شد. کافی است یک براش نوک تیز و ظریف بردارید و فضای خالی بین دو نقطه را به طور کامل پر کنید. اکنون که فضای خالی بین این دو نقطه را پر کردید، باید به سراغ خط چشم دیگری بروید. خط چشم رنگی باید نازک کشیده شود تا جلوه‌ برجسته‌ای بر روی چشم‌های شما داشته باشد. بگذارید خیال‌تان را راحت کنیم. خط چشم رنگی را با یک براش تمیز و نوک تیز دیگر، درست از همان جایی که شروع به کشیدن خط چشم مشکی کردید، بکشید. این جمله بدین معنا است که خط چشم رنگی شما نباید یک ذره بیشتر یا کمتر از خط چشم مشکی شما باشد. همین نکته ظریف به شما کمک می‌کند تا بافت خط چشم شما ظریف‌تر و شیک‌تر باشد.

ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید