آموزش تخصصی اکستنشن مژه در تهران

خدمات زیبایی فن باز
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت

شیوه شستن مژه اکستنشن چگونه است؟

استفاده از شیوه های صحیح در نگهداری از اکستنشن مژه بسیار اهمیت دارد. تمیز کردن اکستنشن مژه کار راحتی است ولی باید در زمان انجام آن مراقبت سلامت چشم‌ها بوده تا از تحریک، عفونت و دیگر مشکلات پیشگیری کرد.

– شستشوی صورت

برای شستن مژه اکستنشن بهتر است از شوینده‌های مخصوص تولید شده برای مژه استفاده کنید همین طور می‌توانید از شوینده یا صابون‌های مخصوص صورت یا حتی شامپو بچه استفاده کنید. در موقع انتخاب شوینده مناسب دقت کنید که شوینده بدون الکل و روغن باشد چون روغن اضافی می‌تواند چسب اکستنشن‌های مژه را تجزیه کند.

 

برای مراقبت از اکستنشن مژه، باید در موقع شستشو از آب گرم استفاده کنید. برای شستن مژه اکستنشن قدری شوینده بر روی نوک انگشت خود ریخته و آن را بر روی پلک و مژه‌هایتان قرار دهید و با حرکت دادن نوک انگشتتان به طرف بالا و پایین اکستنشن‌های مژه خود را تمیز کنید.

 

 مراقبت از اکستنشن مژه, نگهداری و مراقبت از اکستنشن مژه,راهکار‌های مراقبت از اکستنشن مژه

شیوه شستن مژه اکستنشن

 

– خشک کردن و شانه زدن مژه

صورت خود را به وسیله یک حوله خشک کنید ولی از زدن حوله به چشم‌هایتان پرهیز کنید، بهتر است که بگذارید مژه‌ها به صورت طبیعی خشک شوند ولی برای زودتر خشک شدن آن‌ها می‌توانید یک دستمال کاغذی به دور انگشت خود بپیچید و به آهستگی برای چند ثانیه روی مژه‌هایتان قرار دهید تا آبشان جذب شود.

 

همینطور می‌توانید خشک شدن زودتر از باد سرد سشوار هم استفاده کنید، به این صورت که باد سرد سشوار را در فاصله مناسبی به مدت 10 ثانیه روی هر چشم نگه دارید، استفاده زیاد از این شیوه می‌تواند باعث شل شدن چسب اکستنشن‌ها شود.

 

بعد از خشک شدن مژه‌ها، یک چشم خود را ببندید و به کمک یک براش تمیز و خشک ریمل، مژه‌ها را به طرف بالا شانه بزنید.

 

– تمیز کردن اکستنشن مژه

پس از انجام اکستنشن مژه باید به طور دائم و مرتب آنها را تمیز کنید. این کار را می‌توانید با مرطوب کردن مژه با قدری آب و سپس شانه کردن آن‌ها انجام دهید. برای نگهداری و مراقبت از اکستنشن مژه از محصولات غنی از رطوبت و چربی استفاده نکنید، چشم‌های خود را نمالید و به دقت آرایش چشمتان را انجام دهید.

 

ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید