آموزش آرایش فانتزی شب یلدا با تم هندوانه

خدمات زیبایی فن باز
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت

1 . ابتدا صورتتان را با آب و صابون به خوبی شست و شو داده و خشک کنید.

2 . با استفاده از کرم مرطوب کننده ، کانسیلر ، پرایمر و کرم پودر زیرسازی آرایش را انجام دهید.

3 . با استفاده از رنگ های قرمز و سبز سایه بزنید. می توانید از سایه قرمز روی پلک و از سایه سبز زیر پلک به کار ببرید به هرحال نحوه آرایش کاملا سلیقه ای است.

4. در این مرحله از آموزش آرایش شب یلدا ابتدا ریمل بزنید سپس با مداد سفید خط چشم بکشید و اگر می خواهید چشم هایتان درشت دیده شود داخل چشمتان هم از آن استفاده کنید.

5 . با استفاده از خط چشم در گوشه خارجی چشم نقطه های مشکی مانند تخمه هندوانه ایجاد کنید.

.ابروهایتان را با لوازم آرایشی ابرو مانند سایه ، مداد و غیره مرتب کنید. برای آرایش ابرو نیز می توانید از رنگ های فانتزی مانند سبز به کار ببرید.

7. برای رژ گونه و رژ لب نیز بهتر است از رنگ های شاد مانند صورتی و قرمز استفاده کنید. حتما نباید رژ گونه و یا رژ لبتان جیغ باشد همینکه هاله ای از رنگ ایجاد کنید کافی است. برخی از افراد دوست دارند به جای چشم ، لب هایشان را به شکل هندوانه آرایش کنند در این صورت یک رژ لب قرمز و یا ترکیبی از قرمز و سبز بزنید سپس با استفاده از خط چشم نقطه های ریزی مثل تخمه هندوانه بکشید.

آرایش هندوانه ای
آرایش هندوانه ای

آموزش میکاپ شب یلدا :

اما اگر از میکاپ های فانتزی و عجیب و غریب خوشتان نمی آید و می خواهید یک آرایش ساده و در عین حال جذاب داشته باشید به دستورالعمل های زیر توجه کنید.

۱ . ابتدا مثل همیشه مراحل پاکسازی و زیرسازی صورت را انجام دهید.

۲ . رنگ هایی مانند قهوه ای و کرم انتخاب خوبی برای سایه می باشد. از این رنگ ها برای روی پلک و پایین پلک استفاده کنید.

۳ . ریمل بزنید و یک خط چشم دنباله دار بکشید.

۴ . با استفاده از رژ گونه و رژ لب چهره خود را از یکنواختی خارج کنید. رژ لب دونه اناری جذابیت چهره تان را دو چندان می کند.

آرایش شب یلدا
آرایش شب یلدا

شینیون مو :

امروزه بازار توربان و تاج گل بسیار داغ شده است شما نیز می توانید از یک توربان قرمز و سبز استفاده کنید. همچنین می توانید موهایتان به شکل ساده شینیون کرده و از تاج گل برای تزئین استفاده کنید.

ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید