راز زیبایی موی زنان هندی

خدمات زیبایی فن باز
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت

راز زیبایی موی زنان هندی

تقریبا همه ما نظرمان این است که بیشتر زنان هندی صاحب مو های زیبا و خارق العاده ای هستند که در آن لباس محلی که بر تن دارند ( ساری ) ، جلوه ای زیبا تر و خیره کننده تر نیز دارد.

شاید تا به حال از خود سوال پرسده باشید که راز زیبایی مو های زنان هندی در چه چیزی نهفته است و این که فقط آب و هوا در این قضیه نقش دارند یا مسئله پنهان و یا رازی دیگر در این میان نهفته است. 

زنان هندی روزی دو مرتبه مو های خود را شانه می‌ زنند و اعتقاد دارند شانه زدن اصولی مو ها، باعث آن خواهد شد که گردش خون در آن‌ها بهتر گردد و موهایی براق و زیبا داشته باشند.

مو ها را با شانه‌ دندانه‌دار گسترده شانه کرده و هر روز با کف صابون شانه خود را شست و شو می دهند تا از انتقال آلودگی به مو ها جلوگیری کنند. توصیه آن‌ ها به دیگران این است که هرگز با شانه‌ ای که روی میز یا بالش و یا سطوح دیگر می باشد و محل نگه‌ داری تمیزی نداشته ، موها را شانه نکنند. ضمن این که برای جلوگیری از انتقال آلودگی ها باید ملحفه بالش ها هفته‌ ای یک مرتبه شسته شوند. البته شانه زدن مو ها بعد از روغن‌ کاری کردن آن‌ ها بهترین موقع خواهد بود.

هندی ها از هر ماده ای از استفاده ی هر ماده ای برای شست و شوی خود اجتناب می ورزند. دی پانتنول یکی از محبوب ترین شوینده ها برای هندی ها به حساب می آید. این ماسک دارای ویتامین ب 5 است و هنگامی که بر روی پوست قرار بگیرد تبدیل به پانتنول می گردد. این ماده شیمایی موجب این خواهد شد که منافذ پوستی باز گردند و در نتیجه رطوبت در اعماق پوست نیز نفوذ خواهد کرد. این امر موجب آن می گردد که پوست شما بسیار نرم و پاکیزه گردد.

ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید